شرکت ManageEngine  در حوزه ی نرم افزارهای مدیریت فناروری اطلاعات فعالیت می نماید. در سال 1996 آغاز بکار نموده و دارای بیش از 60.000 مشتری می باشد. تمامی محصولات و لایسنسهای این شرکت توسط شرکت سورنا تامین و با بهترین قیمت تحویل مشتریان میگردد.در ادامه به معرفی برخی از محصولات این شرکت می پردازیم.

 

 

 

معرفی ManageEngine OpManager

نرم افزار ManageEngine OpManager نرم افزار مديريت شبک اي کامل و End- to-End، مناسب شبکه هاي ناهمگون و بزرگ IT، متکشل از توليدکنندگان مختلف است. اين نرم افزار قابليت هاي پيشرفته مديريت کارآيي و خطا را در ميان منابع حساس IT از قبيل تجهيزات شبکه، لينک هاي WAN و يا VoIP، سرورها، سرورهاي مجازي (VMWare و Hyper-V)، کنترل کننده Domain، MS Exchange، MS SQL، و ديگر اجزاي زيرساختي IT ارائه مي دهد. OpManager نقطه اي درست از تعال مابين قابليت هاي قدرتمند و قابليت کاربرد را تبيين مي کند که اين امر به تيم IT کمک کرده بتواند تا ديد کامل و دقيقي از زيرساخت IT در کنار سادگي پياده سازي و نگهداري بدست آورد. OpManager بسيار دقيق و اساسي ساخته شده تا بتواند زيرساخت IT متشکل از چندين توليد کننده را مانيتور کند. همچنين قابل ذکر است که اين نرم افزار قابليت وفق پذيري با هر نوع محيط IT را بدون ايجاد هزينه اضافي داراست. بهتر است نسبت به اين موضوع آگاهي بيشتري پيدا کنيد که چرا سازمان هاي بسيار زيادي OpManager را انتخاب مي کنند – يک راهکار جالب ديگر در برابر فريم ورک هاي مديريت شبکه گران و پيچيده و نيز محصولات مختلف و متنوع.

“مدیریت کارآیی در شبکه”

نقشه برداري خودکار شبکه در لايه هاي 2 و 3

مانيتورينگ دسترس پذيري و کارآيي تجهيزات شبکه

مانيتورينگ دسترس پذيريد و کارآيي Interface

پشتیبانی از Cisco IP SLA

تجزيه و تحليل ترافيک مبتني بر گردش – با قابليت پشتيباني از NetFlow، sFlow، IPFIX و…

تجزيه و تحليل ترافيک مختص زيرساخت Cisco با استفاده از NBAR و CBQoS

مديريت توافق، پيکره بندي و تغييرات شبکه

“مديريت خطا در شبکه”

ارتباط هشداري هوشمند و هشدارهاي کدبندي شده رنگي

اخطار و اطلاع رساني بر اساس SMS و Email

پردازشگر Logهاي رخداد در ويندوز، Syslog و SNMP Trap

داشبورد قابل تنظيم، نمايش هاي پلاسما يا CCTV و اعلام خطرهاي تحت وب

داشبورد اختصاصي براي Active Directory، Exchange و نرم افزارهاي مبتني بر SQL

داشبوردهاي مديريت سطح سرويس براي مدير

ابزارهاي عيب يابي: گراف هاي زنده، نقشه بردارهاي پورت Switch، مرورگرهاي MIB، ابزار هاي RDP و بسياري ديگر

“خودکارسازي گردش کار IT”

ايجاد گردش کار drag-n-drop بصري به منظور خودکار سازي وظايف تکراري و دشوار مديريتي IT

موتور گردش کار هوشمند به منظور خودکار سازي فعاليت هاي مديريتي خطا و رخداد سطح بالاي شبکه – کمک در دستيابي به اثر و بهره وري موثر با کاهش MTTR و MTBF مديريت کارآيي در سرور و مجازي سازي

“مدیریت کارآیی در سرور و مجازی سازی”

مانیتورینگ کارآیی vServer – توانایی مانیتور ویندوز، لینوکس، سولاریس، HP UX و IBM AIX

مانیتورینگ مجازی سازی همراه با بیش از 100 معیار کارآیی

مانيتورينگ سلامت سخت افزار براي سرورهاي Dell, HP, IBM از قبيل دما، سرعت گردش فن و …

رهگيري حملات مهم، URLهاي ديده شده، درخواست هاي ناديده گرفته شده و رخدادهاي امنيتي بوسيله يکپارچگي با نرم افزار MangeEngine Firewall Analyzer

“مديريت کارآيي در نرم افزارهاي کاربردي”

مانيتورينگ Websphere, GlassFish, SAP, Tomcat, Oracle و ديگر نرم افزارهاي کاربردي دلخواه

کشف خودکار نرم افزارهاي کاربردي

مديريت عميق کارآيي نرم افزار کاربردي با استفاده از دانش APM

مانيتورينگ تجربه کاري کاربر نهايي از مکان هاي مختلف

مانيتورينگ سوريس هاي TCP از قبيل http, ftp, dns, ldap و …

مانيتورينگ سرويس هاي ويندوز

مانيتورينگ پردازش هاي موجود

مانيتورينگ فايل و فولدر

مانيتورينگ وب سايت و URL

مانيتورينگ Script

“مديريت شبکه هاي سازماني بزرگ”

موتور فعال و آماده به کار براي مانيتورينگ 24*7

قابل توسعه تا 50 هزار اينترفيس يا 5 هزار دستگاه از يک کنسول واحد

مانيتورينگ منابع شبکه با گستردگي جغرافيايي از طريق گيرنده هاي راه دور

بروز رساني گيرنده ها از Standalone به Enterprise با سرعت هرچه تمامتر

“گزارشدهي کارآيي و دسترس پذيري”

بيش از 100 گزارش داخلي کارآيي و دسترس پذيري

گزارش بر اساس روز، هفته، ماه و يا هر دوره زماني دلخواه

گزارش با قابليت تبديل به فرمت هاي HTML, PDF, XLS

گزارش در زمان تعيين شده همراه با ارسال ايميل خودکار به مدير و تيم

 

 

 

معرفی ManageEngine Netflow Analyzer 

نرم افزار NetFlow Analyzer ، ابزاري کامل در حوزه تحليل ترافيک، تکنولوژي هاي روان و جاري را مورد استفاده قرار داده تا ديد واقعي از کارآيي در پهناي باند شبکه را ارائه دهد. اين ابزار ابتدا به ساکن ابزاري جهت مانيتورينگ پهناي باند است که توانسته است هزاران شبکه متنوع و گوناگون در سطح دنيا را با ارائه شماي جامع در خصوص پهناي باند در شبکه و الگوهاي ترافيک، به حالت بهينه نزديک سازد. NetFlow Analyzer راهکاري يکپارچه است که مي تواند با جمع آوري اطلاعاتي در خصوص اينکه پهناي باند شبکه کجا و توسط چه کسي استفاده مي شود و سپس تجزيه و تحليل آن، گزارشي جامع ارائه دهد. اين ابزار شريک قابل اعتماد در بهينه سازي استفاده از پهناي باند براي ميليون ها استفاده کننده در سرتاسر دنياست که مانيتورينگ و تجزيه و تحليل ترافيک شبکه را اجرا مي نمايد.

“مانيتورينگ پهناي باند و تجزيه و تحليل ترافيک”

مانيتورينگ پهناي باند شبکه و الگوهاي ترافيکي در سطح Interface

توجه دقيق به جزئيات در سطح Interface به منظور دستيابي به الگوهاي ترافيکي و کارآيي دستگاه

دستيابي به بينش واقعي از پهناي باند شبکه بر اساس گزارشات لحظه به لحظه

“تجزيه و تحليل شبکه و آناليز امنيت”

کشف طيف وسيعي از خطرات امنيتي داخلي و خارجي با استفاده از تکنولوژي موتور Continuous Stream Mining

رهگيري رخدادهاي خلاف قاعده در شبکه که از فايروال عبور کرده اند

شناسايي و کشف رفتارهاي خلاف قاعده و نفوذهاي روز صفرم با استفاده از NetFlow Analyzer

“مانيتورينگ هوشمندانه نرم افزار کاربردي”

تشخيص، شناسايي و دسته بندي نرم افزارهاي غير استاندارد با استفاده از NetFlow Analyzer که پهناي باند شبکه را مشغول کرده اند

بررسي و امتحان يک Interface معين از روتر و شناسايي نوع ابزار کاربردي و ترافيک وابسته به آن

NetFlow Analyzer با استفاده از Cisco NBAR ديد عميقي از ترافيک لايه 7 در اختيار قرار مي دهد و بدين ترتيب نرم افزارهايي را که از پورت هاي Dynamic استفاده مي کنند و يا خود را پشت پورت هاي شناخته شده پنهان مي کنند کشف و شناسايي مي گردد.

“اعتبار بخشي به سياست هاي QoS با استفاده از Cisco CBQoS”

اولويت بندي نرم افزارهاي حساس کسب و کار و اطمينان از صحت سياست هاي QoS با استفاده از Cisco CBQoS

اعتبار بخشي به اثر سياست هاي اعمال شده با ارائه گزارش هاي ترافيکي قبل و بعد از اعمال سياست

دستيابي به ديد عميق از طريق سياست خرد و گزارشدهي “match-statement”

“مانيتورينگ موثر صدا و داده”

تجزيه و تحليل سرويس هاي سطح IP براي ابزارهاي تحت شبکه و سرويس ها با استفاده از مانيتور NetFlow Analyzer IP SLA

اطمينان از سطح کيفيت بالاي ارتباط داده و صدا با استفاده از مانيتور NetFlow Analyzer IP SLA

حفظ توجه بر روي معيار کليدي کارآيي در ترافيک صدا و داده

“حسابرسي و طراح ريزي ظرفيت”

اتخاذ تصميمات آگاهانه در خصوص رشد پهناي باند با استفاده از گزارش ها طراحي ظرفيت

سنجش رشد پهناي باند در طول بازه زماني معين بر اساس گزارش دهي طولاني مدت

روال حرکت دقيق در طول فواصل زماني مبسوط

توليد صورتحساب بر حسب تقاضا براي حسابداري و بازگشت هزينه اداري

“تکنولوژي Flow و پشتيباني از توليد کنندگان مختلف”

جمع آوري و تجزيه و تحليل گردش از دستگاه هاي اصلي نظير Cisco, 3COM, Juniper, Foundry Networks, HP و ديگر توليد کنندگان برتر

گزارش دهي بر اساس فرمت هاي اصلي گردش همانند NetFlow, sFlow, cFlow, J-Flow, FNF, IPFIX, NetStream, Appflow و…

 

 

 

معرفی ManageEngine Application Manager

ابزار ManageEngine Application Manager راهکاری در خصوص مانیتورینگ کارآیی در نرم افزارهای کاربردی است که می تواند به شکلی پویا و فعال نرم افزارهای مرتبط با کسب و کار را بررسی نموده و این اطمینان را در اختیار کسب و کار قرار دهد که ابزارهای حیاتی در کسب درآمد انتظارات کاربر نهایی را برآورده می سازند. Application Manager بلافاصله پس از اجرا، قابلیت مانیتورینگ بیش از 50 ابزار کاربردی و سرور را در اختیار قرار می دهد.

“مانیتورینگ سرور نرم افزارهای کاربردی”

Microsoft .NET Monitoring

Oracle Application Server Monitoring

JBoss Monitoring

Tomcat Monitoring

VMware vFabric tc Server Monitoring

BEA WebLogic Monitoring

SilverStream Monitoring

IBM WebSphere Monitoring

GlassFish Server Monitoring

“مانیتورینگ ERP”

SAP Monitor

Oracle E-Business Suite Monitor

“سرویس / سرویس دهنده وب”

Web Services (SOAP)

Apache Monitoring

IIS Monitoring

Nginx Monitoring

PHP Monitoring

SSL Certificate Monitoring

Active Directory Monitor

LDAP Monitoring

DNS Monitoring

FTP, SFTP Monitoring

دیگر سرویس دهنده های وب

“مانیتورینگ پایگاه داده”

Oracle Management

MySQL Management

SQL Server Management

DB2 Management

Sybase Management

PostgreSQL Monitoring

Memcached Monitoring

Database Query Monitor

MongoDB Monitoring

Cassandra Monitoring

Redis Monitoring

“مانیتورینگ مجازی سازی”

مانیتورینگ URL

ثبت و بازنواخت درخواست های HTTP

مانیتورینگ محتوای URL

تامین خودکار منابع مجازی

“مانیتورینگ وب سایت”

VMware Monitoring

Microsoft Hyper-V Monitor

مانیتورینگ ماشین مجازی

مانیتورینگ واقعی مرورگر

“مانیتورینگ پورتال/میان افزار”

WebSphere MQ Monitor

MS Office SharePoint Monitor

مانیتورینگ یکپارچگی WebLogic

Microsoft Message Queue (MSMQ)

VMware vFabric RabbitMQ

“مانیتورینگ مرسوم”

کنسول های JMX

کنسول های SNMP

مانیتورینگ سیستم فایل

شمارشگرهای کارآیی ویندوز

مانیتورینگ Script

مانیتورینگ پرس و جو از پایگاه داده

“مانیتورینگ سیستم”

Windows Monitoring

Linux Monitoring

Solaris Monitoring

AIX Monitoring

AS400 Monitoring

HP-Unix / Tru64 Unix Monitoring

FreeBSD Monitoring

Novell Monitoring

Mac OS Monitoring

مانیتورینگ مرسوم تعریفی از سوی کاربر

Windows Event Log Monitoring

مانیتورینگ سیستم فایل

شمارشگرهای کارآیی ویندوز

“مانیتورینگ داد و ستد وب”

مانیتورینگ داد و ستد java Web

مانیتورینگ داد و ستد .Net Web

مانیتورینگ داد و ستد Ruby on Rails Web

مانیتورینگ java Runtime

مانیتورینگ JMX|SNMP

“مانیتورینگ کاربر نهایی”

مدیریت کاربر نهایی

مانیتورینگ کاربر نهایی از شعبات اداره

“دیگر ابزارهای کاربردی”

مانیتورینگ سرور Exchange

مانیتورینگ سرویس

مانیتورینگ Ping

“دیگر قابلیت ها”

یکپارچگی Site24*7

ویرایش Enterprise برای توسعه پذیری

مدیر Application – iPhone App

مانیتورینگ شبکه

یکپارچگی با ServiceDesk plus

مانیتورینگ SAN

کشف رفتارهای خلاف قاعده

کشف رفتارهای خلاف قاعده

REST API

مدیریت SLA

“دیگر قابلیت ها”

یکپارچگی Site24*7

ویرایش Enterprise برای توسعه پذیری

مدیر Application – iPhone App

مانیتورینگ شبکه

یکپارچگی با ServiceDesk plus

مانیتورینگ SAN

کشف رفتارهای خلاف قاعده

کشف رفتارهای خلاف قاعده

REST API

مدیریت SLA

 

 

 

معرفی ManageEngine Password Manager

“ذخیره سازی کلمات عبور، مدیریت و روال کار”

مجموعه متمرکز کلمات عبور

مدیریت اجرایی کلمات عبور بصورت اشتراکی

روال کاری کنترل دسترسی به کلمات عبور

“اشتراک گذاری کلمات عبور، تامین و مدیریت کاربر”

مالکیت و اشتراک گذاری کلمات عبور

یکپارچگی با Active Directory / LDAP

کنترل دسترسی مبتنی بر نقش

“بازنشانی کلمات عبور از راه دور”

بازنشانی خودکار کلمات عبور

اجرای سیاست های کلمات عبور

محدوده گسترده از سیستم های هدف

مدیریت کلمات عبور بصورت Application to Application

مدیریت حساب سرویس ویندوز

اجرای Scriptهای مرسوم پیش از بازنشانی کلمات عبور

“مدیریت جلسه خاص، دسترسی از راه دور و لاگین خودکار”

لاگین از راه دور با کیفیت

رکورد و ثبت جلسات خاص

لاگین خودکار به سیستم های هدف و وب سایت ها

“گزارش، توافق و حسابرسی”

گزارش دهی و دنباله های حسابرسی جامع

اخطار و اطلاع رسانی های واقعی بر روی رخداد های مرتبط با کلمات عبور

گزارش دهی توافق PCI DSS

“آمادگی برای ساختار سازمانی و امنیت”

به شدت ایمن و قابل اعتماد

تایید هویت دو عامله

دسترسی سیار

“بازیابی فاجعه و دسترس پذیری بالا”

پشتیبان گیری زنده

معماری با ویژگی دسترس پذیری بالا

دسترسی آفلاین ایمن

 

 

 

معرفی ManageEngine OpStore

“کشف خودکار زیرساخت ذخیره سازی”

کشف خودکار با استفاده از SNMP, CLI, SNIA’s SMI-S و الگوریتم های مخصوص فروشندهr

کشف تجهیزات ذخیره ساز مانند RAID, Tape library, Tape drive, FC Switch, HBA و Host Server

پشتیبانی از تمامی فروشندگان اصلی تجهیزات ذخیره سازی

الگوسازی end to end از تجهیزات شامل اجزای زیرشاخه

پشتیبانی از کشف در زمان اجرا ازطریق رابط گرافیکی تحت وب

کشف تجهیزات ذخیره سازی
“مدیریت دارایی”

جزئیات به روز از تجهیزات شبکه

مدیران اجرایی می توانند اطلاعات دقیق تری همانند مکان دستگاه، تولید کننده یا فروشنده دستگاه و اطلاعات پشتیبانی فنی بدست آورند

مانیتورینگ کامل دارایی های فیزیکی و منطقی

لیست و فهرست بندی کلیه منابع داخلی سیستم مانند CPU, Disk, Memory و جزئیات ورودی/خروجی

لیست و فهرست بندی کارت های HBA همراه با پورت ها و جزئیات

نگهداری و بایگانی گزارشات نقص در رده دستگاه

دارایی های ذخیره سازی
“تصویر نمایی”

نقشه های توپولوزی که تجهیزات را همراه با ارتباطات داخلی آن نمایش می دهد

جداول جزئیات لینک که نام لینک منبع و مقصد را نمایش می دهد

آیکون های کد شده رنگی که وضعیت تجهیزات و ارتباطات آن را شرح می دهد

نماهای دقیق، نقشه های جزئی و نماهایی از ویژگی های تجهیزات

توپولوژی تجهیزات ذخیره سازی
“مدیریت خطا”

حسگرهای دریافت خطا همانند منبع تغذیه، دما، فن و باطری و ..

اخطار و اطلاع رسانی های مبتنی بر تغییر وضعیت

توابع مدیریتی همانند واگذاری مالکیت، حاشیه نگاری، پاکسازی و حذف

گزارش و اعلام خطر به راهبر شبکه از طریق ایمیل یا SMS بر اساس قوانین دلخواه

تشدید و تقویت هشدارهای مستقل به سطح بالاتر بر اساس قوانین از پیش تعریف شده

هشدارهای تجهیزات ذخیره ساز
“گراف های واقعی”

مانیتورینگ بسیار نزدیک داده های یک پورت خاص – زنده، برای یک دوره کوتاه مدت و نیز برای عیب یابی

مبتنی بر SNMP، قابل اعتماد، جمع آوری داده در سطح پورت Fiber Channel

توابع مدیریتی همانند واگذاری مالکیت، حاشیه نگاری، پاکسازی و حذفپرس و جوی آمار Fiber Channel و نمایش هندسی هر پورت روی سوییچ

رسم گراف با استفاده از داده های زنده

تازه کردن خودکار واسط گرافیکی برای نمایش آپدیت ها

گراف های زنده و واقعی
“گزارش دهی کسب و کار”

ارسال روزانه و هفتگی گزارش های هشدار

کمک به تیم IT در خصوص تجزیه و تحلیل مصرف و تمایل به مصرف

گزارش های کوتاه و مختصر در خصوص دسترس پذیری و کارآیی

گزارش در خصوص شناسایی اجزایی که بیش از حد و یا کمتر از میزان لازم مورد استفاده قرار گرفته اند

گزارش دهی کسب و کار
“پیش بینی ظرفیت ذخیره سازی”

تجزیه و تحلیل دوره/حال حاضر گرایشات استفاده برای ظرفیت ذخیره سازی

تجزیه و تحلیل گرایشات مصرف ترافیک

تولید گزارشات پیش بینی ظرفیت

کمک به مدیران و راهبران فضای ذخیره سازی در خصوص شناسایی تنگناهای کارآیی

معرفی ManageEgine Website Monitoring

“مانیتورینگ زمان بالا بودن وب سایت”

اطمینان از اینکه وب سایت/سرور مورد نظر شما بالا و فعال بوده و به خوبی کار می کند
“مانیتورینگ کارآیی وب سایت”

بهینه سازی کارآیی وب سایت و اجرای مرحله به مرحله تا بهبود تجربه کاری کاربر نهایی
“مانیتورینگ نرم افزار های تحت وب”

دنبال نمودن دائم کارآیی نرم افزارهای تحت وب و یا داد و ستد های کسب و کار
“مانیتورینگ عمومی شبکه”

مانیتورینگ سرورها از بیش از 50 مکان جغرافیایی در سطح دنیا
“مانیتورینگ سرور”

مانیتورینگ کارآیی و زمان بالا بودن سرور و نیز دسکتاپ که نرم افزارهای حیاتی را در حال اجرا دارند
“مانیتورینگ کارآیی نرم افزارهای کاربردی”

مانیتورینگ داد و ستد های وبی مبتنی بر Java، .Net و Ruby on Rails
“مانیتورینگ رایانش ابری | مانیتورینگ VMware”

بهینه سازی زمان بالا بودن و کارآیی هایپروایزر VMware vSphere به خوبی سرویس وب Amazon EC2 و RDS
“مانیتورینگ سرویس دهنده Mail”

بررسی کارآیی سرویس دهنده Mail و محاسبه زمان رفت و برگشت ایمیل
“گزارش های مانیتورینگ وب سایت”

دستیابی به دید دقیق از کارآیی وب سایت و سرور و ملاحظه گرایشان احتمالی

 

 

 

معرفی ManageEngine IT Help Desk

“مدیریت رخداد”

بازگردانی سریع سرویس دهی نرمال همراه با مدیریت جامع رخداد
“مدیریت مشکل”

حذف موثر علت اصلی اتفاق و پایان دادن به درگیری با رخداد های تکراری و مدیریت خودکار سازی
“مدیریت تغییر”

ارایه راهکار ساخت یافته و و اقدام برای رسیدگی تمام تغییرات در زیرساخت IT
“فهرست سرویس”

با نمایش سرویس های ارایه شده، پیکره بندی روال کاری و خودکار سازی برای هر سرویس وجه مناسبی از IT در اختیار قرار می داده و آن را در زمان معین ارائه می دهد
“CMDB”

رهگیری و مدیریت تمامی CIها در یک مجموعه مستقل، کسب دید بهتر و بیشتر بر روی دارایی ها با آگاهی از ارتباطات داخلی و استقلال هر یک از CIها
“مدیریت قرارداد و PO”

تسهیل در چرخه عمر PO، از تولید تا تایید، ارایه و قرارداد هر خرید مستقل و کمک به سازمان دهی خرج و مخارج IT
“گزارشات”

آکاهی از پیش آمد های Help Desk و اتفاقات درون آن با استفاده از ماژول های گزارش دهی قوی و بصری و داشبوردهای تعاملی
“یکپارچگی”

قابل اجتماع و یکپارچگی با بسیاری از پلتفرم ها از ابزار های مانیتورینگ گرفته تا ابزارهای مدیریت کاربری و یکپارچگی مبتنی بر API به منظور ذخیره زمان و منابع
“مدیریت دارایی”

تهیه فهرستی دقیق و کامل از تمام دارایی های سازمان با استفاده از مدیریت دارایی یکپارچه، اسکن و به روز رسانی هر یک از دارایی ها بصورت خودکار

 

 

 

معرفی ManageEngine AssetExplorer

نرم افزار ManageEngine AssetExplorer ابزاری تحت وب است که به منظور مدیریت دارایی IT مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار همچنین به شما کمک می کند تا دارایی ها خود را در سطح شبکه از مرحله طراحی تا مرحله اجرا مانیتور و مدیریت نمایید.

“مدیریت دارایی IT”

مانیتورینگ کامل چرخه عمر دارایی از تهیه تا اجرا

کشف خودکار و مدیریت تمام سخت افزارها و نرم افزارهای پیاده شده در شبکه

شرح جزئیات دقیق دارایی به منظور مشاهده اطلاعات حیاتی
“CMDB”

مشاهده تمام بخش های پیکره بندی و ارتباطات آن

کمک به تجزیه و تحلیل علت اصلی و مانیتورینگ اثرات آن

نزدیک به 50 نوع از پیکره بندی های از پیش تعریف شده
“مدیریت دارایی نرم افزار و توافق مجوز”

سازگار با توافقات مجوز همراه با فلش کارت های قابل فهم

شناسایی مجوزهای استفاده نشده و یا زیراستفاده شده
“خریداری و تهیه درخواست ها و قراردادها”

استفاده از روال کاری خرید درخواست به منظور تسهیل در تولید درخواست های خرید

تعریف جزئیات قرارداد، قوانین و ضمائم قرارداد

اطلاع رسانی به تکنیسین ها پیش از اتمام موعد قرارداد
“کنترل راه دور”

اخذ کنترل هریک از دارایی ها از طریق دسترسی راه دور

اجرای امور مرتبط با حفظ و نگهداری بر روی سیستم های راه دور

 

 

 

معرفی ManageEngine Support Center Plus

نرم افزار SupportCenter plus نرم افزاری است تحت وب برای پشتیبانی از مشتری که توانایی مدیریت موثر Ticketهای مشتری، حساب های کاربری، قرار داد سرویس و اطلاعات ارتباطی آنان را در اختیار سازمان قرار می دهد. مزایای مذکور تجربه کاری قوی و دقیقی را در اختیار کاربر نهایی قرار می دهد.

“ارتباطات از چندین کانال”

ایمیل، تلفن، پورتال، رسانه اجتماعی و …دریافت یک تنها یک نما از فعل و انفعال مشتری بدون توجه به کانال ارتباطی استفاده شده از سوی مشتری
“واحد های کسب و کار”

اجازه دهید تا هر بخش از سازمان شما سرویس و یا محصول خاص خود را تعریف کرده و بعنوان یک واحد مستقل کار کند. در این باره باید بیشتر بدانید.
“مدیریت پاسخ از طریق ایمیل”

رهگیری و مدیریت تمامی ایمیل های مشتریان با استفاده سیستم قوی مدیریت ایمیل
“پورتال مشتری”

پیاده سازی پورتال خود مختار و دلخواه که این قابلیت را در اختیار مشتری قرار می دهد تا Ticket های خود را ارسال نموده، آنها را رهگیری کرده، در پایگاه دانش به جستجو پرداخته و گزارش گیری نماید.
“راهکارها و پایگاه دانش”

قابلیت و عملکرد خود را با انجام کارهای تکراری از دست ندهید. اولین تماس و رسیدن به پاسخ یک واقعیت است
“مدیریت حساب کاربری و اطلاعات تماس”

اطلاعات مشتریان خود شامل محصولات/سرویس های خریداری شده، قراردادهای فعال و ساختار سلسله مراتبی سازمان آنان را براحتی مدیریت نمایید.
“مدیریت SLA و قرارداد”

مدیریت چندین قرارداد سرویس و پشتیبانی مرتبط با آن به مظنور ارایه خدمات و حسابرسی به موقع به مشتریان
“حسابرسی و مدیریت زمان برای مشتریان”

رهگیری و ثبت زمان استفاده شده برای مشتریان، استفاده از فیلترهای متنوع برای دریافت جزئیات دقیق هر زمان
“گزارشات، داشبوردها و KPIها”

با استفاده از گزارشات واقعی و بصری و داشبوردها هر نوع اطلاعاتی را در مورد Help Desk بدست آورید
“یکپارچگی با سیستم کامپیوتری تلفن”

با فراهم سازی یکپارچگی بین سیستم تلفنی خود و SupportCenter Plus و ارائه تجربه ای متفاوت، مشتریان خود را شگفت زده کنید
“یکپارچگی با اکو سیستم سازمانی”

اجازه دهید نرم افزارهای کاربردی موجود در سازمان با SupportCenter Plus ارتباط برقرار کرده و با آن تبادل داده نمایند
“پشتیبانی از چندین زبان”

احساس راحتی در کاربر با ارائه واسطی هم زبان با آنها. SupportCenter Plus در 13 زبان گونان قابل تهیه است
“دسترسی سیار”

قابلیت دسترسی به SupportCenter Plus برای آن دسته از مسئولین که نیاز به دسترسی ازطریق گوشی های خودکار خود را دارند. نسخه کلاینتی موبایل سازگار با iPhone، آندروید، Blackberry و دیگر گوشی های هوشمند است.

 

 

 

معرفی ManageEngine ADManager Plus

نرم افزار ADManager Plus راهکاری است نرم افزاری، ساده که مدیریت Active Directory را به سهولت ممکن می سازد. این راهکار به راهبران IT کمک می کند تا فعالیت های روزمره خود را براحتی انجام و گزارش گیری نمایند.

“مزایا”

حذف وظایف تکراری، خسته کننده و پیچیده مرتبط با مدیریت Active Directory

خودکارسازی مدیریت روزمره Active Directory و فعالیت های گزارشگیری برای مدیران Active Directory

تسهیل در ایجاد، مدیریت و حذف نمودن Objectهای Active Directory

ارایه قابلیت “در حرکت” برای مدیریت User در Active Directory از طریق نرم افزارهای سیار

فعالیت بعنوان یک منبع حیاتی در طول حسابرسی های توافق مانند SOX, HIPAA و … ویژگی ها

مدیریت کاربران بصورت مستقل و گروهی

مدیریت کاربران AD مبتنی بر موبایل

مدیریت کامپیوتر

مدیریت مبتنی بر OU

مدیریت Contact

واگذاری مدیریت به Help Desk

گزارشات AD (قابل زمان بندی/توافق گرا)

 

 

 

معرفی ManageEngine ADAudit

از حسابرسی، مانیتورینگ و گزارشدهی منابع حساس و حیاتی در شبکه مانند Domain Controllerها اطمینان حاصل نمایید. اطلاعات کامل از Objectهای Active Directory) گزارش در خصوص حساب های کاربری، گروه ها، GPO، کامپیوتر، OU، DNS، AD Schema و تغییرات پیکره بندی با بیش از 150 گزارش جزئی و دقیق با رابط گرافیکی در کنار اطلاع رسانی ایمیلی.

“مزایا”

مانیتورینگ فعالیت های ورود کاربر

اطلاع رسانی هشداری و ایمیلی Active Directory

حسابرسی و ممیزی مقادیر و ویژگی های جدید و قدیمی در Active Directory

گزارش دهی ممیزی Active Directory از داده های آرشیو شده

حسابرسی و ممیزی تنظیمات Group Policy

 

 

 

معرفی ManageEngine ADSelf Service Plus

ManageEngine ADSelfService Plus نرم افزاری است تحت وب که به منظور بازنشانی کلمات عبور کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

“ویژگی ها”

بازنشانی خودمختار کلمات عبور

مدیریت باز نمودن قفل حساب های کاربری

اطلاع رسانی به کاربران در خصوص منقضی شدن کلمات عبور/حساب کاربری

همگام ساز کلمات عبور

به روز رسانی اطلاعات شخصی در AD

تغییر کلمه عبور AD

مدیریت کلمه عبور سیار

بازنشانی کلمه عبور WinLogon

تصدیق اصالت چند فاکتوری

مجری سیاست های کلمات عبور

بازنشانی کلمه عبور/باز نمودن قفل حساب کاربری خودکار

 

معرفی ManageEngine Exchange Reporter

نرم افزار ManageEngine Exchange Reporter Plus راهکاری نرم افزاری مبتنی بر وب جهت تجزیه و تحلیل و گزارش دهی سرویس دهنده Exchange مایکروسافت است. این ابزار نرم افزاری جامع و کامل در گزارش دهی Exchange است که در هر یک از زمینه های کاری Exchange بیش از 100 گزارش متنوع ارائه می دهد.

“ویژگی ها”

گزارش ممیزی و حسابرسی Exchange

گزارش ویژگی های Mail Box

گزارش اندازه Mailbox

گزارش محتویات Mailbox

گزارش ترافیک Mailbox

گزارش مجوزهای دسترسی Mailbox

گزارش لیست های انتشار

گزارش محتویات فولدرهای عمومی

گزارش دسترسی های مبتنی بر وب در Outlook

 

 

 

معرفی ManageEngine EventLog Analyzer

نرم افزار EventLog Analyzer مقرون به صرفه ترین نرم افزار امنیت اطلاعات و مدیریت رخداد در بازار است. با استفاده از این نرم افزار، سازمان ها و ارگان ها می توانند تمام پروسه مدیریت حجم وسیعی از Log های تولید شده در شبکه را با جمع آوری، تجزیه و تحلیل، جستجو، گزارش دهی و آرشیو تنها از یک مکان متمرکز خودکار سازی نمایند.این نرم افزار ویژگی هایی متنوعی از قبیل کاهش خطرات داخلی، مانیتورینگ یکپارچگی فایل، هدایت و راهبری آنالیزهای قانونی Log، مانیتورینگ کاربران خاص ارائه داده و در موافقت با توافق نامه های تنظیمی متفاوت با تجزیه و تحلیل هوشمندانه Logهای بدست آمده، مستقیماً گزارشات متنوع را ایجاد می کند. این گزارشات می تواند مواردی چون فعالیت کاربر، توافقات تنظیمی، گرایشات دوره ای و بسیاری دیگر باشد.

“مدیریت Log”

مدیریت Logهای رخداد ویندوز

مدیریت Syslog

مدیریت Logهای نرم افزارهای کاربردی

سرویس دهنده Syslog

جستجو و فهرست بندی عمومی Log

مانیتورینگ Logهای رخداد ویندوز

مانیتورینگ Logهای زیرساخت رایانش ابری

 

 

 

معرفی ManageEngine Firewall Analyzer

نرم افزار Firewall Analyzer یک تحلیلگر وقایع Agent-Less و نرم افزار مدیریت پیکربندی برای دستگاه های امنیت شبکه است. این تحلیلگرLog فایروال ابزاری است که می تواندبعنوان نظارت و تحلیل امنیت نهایی(End Point) ، مدیریت تغییر، نظارت اینترنت کارمند، نظارت بر پهنای باند، طرح ریزی ظرفیت، اجرای سیاست،گزارش بازرسی امنیت و توافق استفاده می شود.

“مدیریت دستگاه فایروال”
همیشه از رخدادهای بوجود آمده در شبکه خود مطلع باشید.

گزارش بازنگری سیاست فایروال

گزارش قوانین استفاده شده ی فایروال

قوانین استفاده نشده ی فایروال گزارش

مدیریت امنیت فایروال
“گزارشات امنیت شبکه”

گزارشات فایروال

گزارشات ویروس ها،حملات و امنیت

گزارشات VPN

گزارشات ابزارهای کاربردی برای فایروال

گزارشات سرور پروکسی
“گزارشات ترافیک و پهنای باند”

نظارت بر پهنای باند در لحظه

نظارت بر پهنای باند

تحلیلگر ترافیک

نظارت بر URL

نظارت بر میزان مصرف اینترنت کارمند
“اخطارهای پهنای باند و خلاف قاعده”

اخطارهای فایروال

اطلاعیه های اخطاری

اخطارهای مدیریت
“خصوصیات MSSP”

سرویس مدیریت شده ی فایروال

نما های داشبورد و کاربر محور

تجدید برند کلاینت وب Firewall Analyzer
“خصوصیات مدیریت Log”

مدیریت Log فایروال

تحلیل Log فایروال

پشتیبانی فایروال مجازی

وارد کردن فایل هایLog فایروال

تصدیق کاربر خارجی

گزارشات معمول

گزارشات زمانبندی شده
“خصوصیات مقدار اضافه شده”

گزارشات نمای موقعیت جغرافیایی

تشخیص ارتباطات زنده فایروال

تحلیل گرایش جهت طرح ریزی ظرفیت

گزارشات تمایل ارتباطات فعال VPN

پروفایل های گواهینامه ی فایروال

شناسایی کاربر/نام هاست برای گزارشات
“شناسایی کاربر/نام هاست برای گزارشات”
پشتیبانی IPFIX & NetFlow

همراه با پشتیبانی تعمیم ها

تحلیل وقایع Cisco ASA Netflow
“بازرسی و آرشیو مدیر”

گزارشات مدیر فایروال

آرشیوکردن Log فایروال جهت توافق
“یکپارچگی OpManager”

یکپارچگی با ManageEngine OpManager
“تحلیلگر قانونی وقایع”

گزارشات و جستجوی وقایع خام و فرمت شده
“تحلیل وقایع فایروال”

نقطه ی بررسی

دستگاه Cisco PIX

دستگاه Cisco ASA

CyberGuard

Fortigate
“تحلیل وقایع دستگاه های امنیت”

Microsoft ISA

NetScreen

SonicWALL

WatchGuard

Squid Proxy

 

 

 

معرفی ManageEngine Security Patch Manager

نرم افزار Security Manager Plus ابزاری است که فعالانه بر روی آسیب پذیری های شبکه گزارش ارائه داده و به کاهش آنها و اطمینان از توافق کمک می نماید.

“ویژگی ها”

پویش آسیب پذیری ها

توافق PCI DSS

تشخیص پورت های باز

فهرست نرم افزار ها و سخت افزارها

کاربر ها و گروه های ویندوز

مدیریت تغییر ویندوز

مدیریت در بستر اینترنت

آسیب پذیری پایگاه داده

مدیریت Patchو به روز رسانی

 

 

 

معرفی ManageEngine DesktopCentral

نرم افزار DesktopCentral نرم افزاری است تحت وب که به منظور مدیریت Desktop، سرور و تجهیزات سیار بکار می رود. این ابزار این قابلیت را در اختیار راهبر سیستم قرار می دهد تا هزاران سرور/Desktop/تجهیزات سیار را از یک نقطه متمرکز مدیریت نماید. این ابزار همچنین مدیریت چرخه عمر تجهیزات موبایل و Desktop را از یک پیکره بندی ساده تا پیاده سازی های نرم افزاری پیچیده، به شکلی ساده و مطمئن خودکار سازی می نماید.

“مدیریت Desktop”

مدیریت Patch و به روز رسانی

پیاده سازی نرم افزار

کنترل راه دور

مدیریت دارایی

پیکره بندی ویندوز

نصب Service Pack

گزارشات Active Directory

گزارشات ورود (LogOn) کاربران

مدیریت کاربران

پیاده سازی سیستم عامل

 

 

 

معرفی ManageEngine OSDeployer

نرم افزار OS Deployer با قابلیت هایی چون تهیه Image و پیاده سازی مرکزی، به استانداردسازی کل سازمان و استفاده از یک/تعداد کمی سیستم عامل کمک می نماید. این موضوع سبب می شود پشتیبانی، آموزش و مدیریت در حفظ و نگهداری سیستم های عامل آسانتر باشد. OS Deployer می تواند از یک سیستم Image دقیقی از Disk شامل پیکره بندی های استاندارد، فایل های پیکره بندی سیستم عامل و تمام Application های آن را تهیه نموده و بصورت همزمان بر روی چندین سیستم پیاده سازی نماید. این توانایی سبب ارایه سریع خدمات توسط این ابزار می گردد.

عامل و تمام Application های آن را تهیه نموده و بصورت همزمان بر روی چندین سیستم پیاده سازی نماید. این توانایی سبب ارایه سریع خدمات توسط این ابزار می گردد.

پشتیبانی از سیستم های عامل Windows 98, Windows ME, Windows NT, Windows 2000, Windows XP, Windows 2003, Windows Vista, Windows 2008, Windows 7, Windows 8, and Windows 2012

تهیه و پیاده سازی Image از یک نقطه متمرکز

قابلیت تهیه Image بصورت قابل تنظیم جهت انتخاب درایورهای مورد نیاز

توانایی ایجاد رسانه قابل Boot به منظور Boot سیستم بصورت دستی

پشتیبانی از چندین روش پیاده سازی مانند پیاده سازی دستی، پیاده سازی رخداد محور، پیاده سازی زمان بندی شده، پیاده سازی دلخواه و پیاده سازی مستقل

سفارشی کردن تنظیمات شبکه، نام کامپیوتر، اطلاعات Domain و … بصورت خودکار و بعد از پیاده سازی Image

استفاده از Universal Deployment Add-on جهت پیاده سازی یک Image استاندارد بر روی کامپیوترهایی با سخت افزار متفاوت