لایسنس سیسکو UCCX
فهرست مطالب

مرکز تماس یکپارچه اکسپرس سیسکو (UCCX) Unified Contact Center Express
سیسکو UCCX یک مرکز تماس یکپارچه است که بوسیله آن میتوان ارتباط با مشتریان را بصورت امن و راحت مدیریت کرد. این سرویس مبتنی بر IP میباشد که تماس های ورودی به سمت سیسکو UCM را زمانبندی و منتقل میکند . سیسکو UCCX یک اپلیکیشن برای مدیریت ارتباطات چندرسانه ای مباشد و برای مراکز پشتیبانی از مشتریان کاربرد دارد و فرآیندهای این مراکز و ارتباط با کارشناسان آنها را منعطف تر و راحت تر میکند.
UCCX قابلیت مسیردهی تماس ها را به سمت کارشناسان و حتی قابلیت جمع آوری اطلاعات تماس گیرنده برای اعمال تنظیمات و سیاست های مورد نظر را دارا میباشد.
با استفاده از ویژگی های فراهم شده در این سرویس ، Developer ها میتوانند با استفاده از موارد زیر با CCX هماهنگ شده و از آن در خدمات خود استفاده کنند :
- Computer Telephony Integration (CTI) Protocol: جهت تهیه Third-party applications و ابزارهای reporting
- Configuration REST API: برای اتومات کردن فرآیندها
- Cisco Unified CCX Editor: برای ایجاد زبان های برنامه چند رسانه ای و تلفنی
- Cisco Identity Service Client SDK: برای ایجاد اپلیکیشن های تحت وب با استاده از REST API
مزایای لایسنس سیسکو UCCX برای کسب و کارها
- بهبود رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری کامل
- بهینه سازی هزینه ها
- بهبود بهره وری نیروی کار و در نتیجه کار بیشتر با تلاش و هزینه کمتر
لایسنس سیسکو UCCX
در حال حاضر امکان فعالسازی لایسنس سیسکو UCCX هم بوسیله لاینس های کلاسیک و هم اسمارت لایسنس سیسکو امکان پذیر میباشد. در ابتدای نصب UCCX این پلتفرم بمدت 60 روز برای تست فعال میباشد و پس از پایان این زمان برحسب نیاز لایسنس های زیر قابل تهیه میباشد:
- لایسنس IP IVR UCCX
- لایسنس استاندارد UCCX
- لایسنس Enhanced UCCX
- لایسنس Premium UCCX
لایسنس پرمیوم UCCX تمامی ویژگی های این پلتفرم را فعال میکند.
دیدگاهتان را بنویسید