لایسنس GFI HelpDesk

معرفی GFI Help Desk

لایسنس GFI HelpDesk
لایسنس GFI HelpDesk

 

مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سازمانی را مدیریت کنید و به راحتی پشتیبانی کنید تصویر کامل فعالیت کاربران خود را با یک نگاه مشاهده نماید فراتر از مرکز خدمات معمولی شرکت ها به سرعت Help desk را بر اساس ایمیل های دریافتی کاربران و در پاسخگویی تیم ای تی ، بهره وری و زمان چرخش برای پشتیبانی از درخواست ها . با یک راه حل سریع که موجب می گردد درخواستها به صورت سازمان یافته به موقع رسیدگی می شود. در یک نگاه GFI HelpDesk میزبان خود نرم افزار میز کار است که عملکرد پشتیبانی را تلفیق و ادغام می کند.

  • کاربران می توانند به راحتی از طریق ایمیل ، چت یا سایر برنامه ها تیکت را ثبت کنند … و آنها را ردیابی کنند تا از آدرس دهی آنها مطلع شوند.
  • می توانید پشتیبانی را مشاهده ، ایجاد ، اختصاص و بسته کنید. افراد داخل شرکت شما می توانند از طریق یادداشت های راهنمای همکاری برای حل مشکلات همکاری کنند.
  • تیم ها می توانند قوانینی را برای پاسخهای خودکار یا مسیریابی براساس خصوصیات تیکت ، محتوای تیکت ، نوع کاربری و موارد دیگر ایجاد کنند.
  • ابزارهای گپ را برای بهبود تعامل و پشتیبانی مشتری در وب سایت خود اضافه کنید. فراتر از میز راهنمای معمول خود بروید
  • گزارش استاندارد و قابل برنامه ریزی — GFI HelpDesk با گزارشات استاندارد جامع و قابلیت گزارش قابل تنظیم برای ارائه بینش درباره مشتریان ، محصولات و خدمات و پاسخ پشتیبانی ارائه می شود.
  • پشتیبانی از چند زبان :از کاربران خود به صورت چندگانه پشتیبانی کنید زبانها انگلیسی (GB) ، انگلیسی (US) ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، روسی ، هلندی
  • پایگاه داده خود را ایجاد کنید برای کمک به کاربران خود در پاسخ به سریع سوالات خود با اطلاعات استاندارد ، نحوه کار و دستورالعمل ها ، کتابخانه ای را ایجاد و به آن اضافه کنید.
  • برای ردیابی تیکت ها و کاربران که بیشترین توجه را دارند ،
  • موتور تم قدرتمند برای شخصی سازی کامل ظاهر و احساس GFI HelpDesk که آن را مطابق با ظاهر و احساس سایت های جلویی شما می دهد که یک تجربه واحد برای مشتریان شما فراهم می کند. GFI HelpDesk می تواند هر تعامل مشتری شما با تجارت شما را گرد هم آورد. شما می توانید بازدید از صفحه ، سفارشات ، تاریخچه ورودو خروج و جستجو در میز راهنما را ثبت کنید ، یا رویدادها را از محصول ، برنامه یا خدمات خود ضبط کنید و همه آنها را در زمان واقعی مشاهده کنید. تیم های پشتیبانی می توانند اطلاعات بیشتری در مورد مشتریانی که به آنها کمک می کنند بدانند. این باعث می شود تجربه پشتیبانی برای مشتری غنی تر و برای تیم شما راحت تر باشد.
لایسنس GFI HelpDesk

این مقاله برای شما مفید بود ؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *