لایسنس Imagicle Attendant Console(Blues Attendant)

معرفی Imagicle Attendant Console

لایسنس Imagicle Attendant Console
لایسنس Imagicle Attendant Console(Blues Attendant)

 

بهترین و کاملترین راه حل کنسول اپراتور

Imagicle Attendant Console راه حل نرم افزاری کنسول اپراتور است که کاملاً با Imagicle Queue Manager Enterprise ادغام می شود تا مدیریت تماس ورودی را ساده و بهبود بخشد. هنگام ایجاد آن ، تک تک نیازهای اپراتور تلفنی را مورد بررسی قرار دادیم، در نتیجه تعامل تجربه نشده بین تلفن و کامپیوتر وجود دارد. هزار جزئیات کوچک با هم ترکیب می شوند و یک رابط کاربری ساده و جذاب ایجاد می کنند که همه چیز را با یک کلیک در دسترس قرار می دهد. هم برای کاربران ویندوز و هم برای Mac در دسترس است.

 Imagicle Attendant Console شامل برنامه ImagicleSuite پذیرش مشتری روی تلفن مهم است. با این حال ، اگر ابزار مناسبی برای ساده کردن عملکردهای تکراری ندارید تا اپراتورها بتوانند سریع و حرفه ای پاسخ دهند ، انجام آن دشوار است.

ویژگی های Imagicle Attendant Console

  • هم برای کاربران ویندوز و هم برای Mac در دسترس است. همراهی عالی برای هر اپراتور تلفنی.
  • همه توابع تلفن فقط یک کلیک فاصله دارند ، همانطور که همکاران ، مخاطبین شرکت و موارد دلخواه ، لیست تماس های اداره شده و موارد بسیار دیگر.
  • انتقال دادن انتقال تماس به یک همکار فقط یک ثانیه طول می کشد: “کشیدن و رها کردن” تماس با مخاطب مورد نظر و کار شما تمام می شود
  • پاسخ دادن. تماس دریافت می شود. نام ، شماره و عکس مخاطب را مشاهده می کنید. برای پاسخ دادن ، کافیست ترکیبی از کلیدها را کلیک کنید یا فشار دهید.
  • در دسترس بودن: در یک نگاه شما همه چیزهایی را که باید درباره همکاران خود بدانید می بینید: اگر آنها در دسترس هستند ، کار دیگری انجام می دهند یا با تماس دیگری مشغول هستند.
  • چه کسی در صف است: با یک نگاه می بینید که چند تماس در صف قرار گرفته اند ، در کدام صف ها ، مدت زمانی که منتظر مانده اند و چه کسی اولویت دارد.
  • دکمه Panic روی Attendant Console قرار می گیرد. شامل 6 برنامه کاربردی مانند یک دکمه قرمز ساده روی برنامه ای که هنگام کار در مقابل خود دارید. اکنون می توانید از سیستم اطلاع رسانی اضطراری خود مانند نرم افزار Singlewire استفاده کنید.

  • تقویم های Microsoft Exchange و O365 خود را با کنسول Imagicle Attendant ادغام کنید. با قرار دادن ماوس بر روی نماد تقویم ، اطلاعات روزانه درباره همکاران و موارد دلخواه را با چندین وضعیت موجود / شلوغ و جزئیات اضافی بررسی کنید. شما می توانید در دسترس بودن بعدی همکار خود را در هر زمان بررسی کنید ، بنابراین به مشتریان خود خدمات عالی ارائه می دهید.
  • کاملاً با CRM / ERP شما ادغام شده است. به صورت خودکار کارت را در برنامه مدیریت خود (یا در هر برنامه ای) باز کنید تا رویداد خاصی را بررسی کنید (به عنوان مثال وقتی تلفن زنگ می خورد ، وقتی پاسخ می دهد ، وقتی تماس قطع می شود و غیره) ترافیک ورودی
  • همکاران برگه اختصاص داده شده به همکاران با وضعیت تلفن و حضور آنها ، برای Cisco Unified Presence Server ، Skype for Business ، Avaya Presence Services ، Asterisk و سایر سرورها.
  • شخصی و شرکتی تمام کارتهای تماس ذخیره شده در Exchange ، Outlook ، SalesForce یا هر پایگاه داده دیگری می توانند بصورت فلاش ادغام شده و از آنها مشاوره شود.
  • با سرعت اگر می خواهید “شناسه تماس گیرنده” ، شماره های VIP و شماره های هوشمند به نمایه دسترسی پیدا کنید ، از آنها با راه حل Imagicle استفاده کنید که تمام دایرکتوری های شرکت را متمرکز و همزمان می کند.
  • مخاطبی اضافه کنید. برای افزودن مخاطب جدید به کنسول خود فقط کافی است یک کلیک کنید. هنگام تماس ، از اعلان پنجره ای … چه زمانی و چگونه را انتخاب کنید
  • ویرایش و به اشتراک بگذارید. می توانید مخاطبین موجود خود را ویرایش کنید (یا حذف کنید) و (در دایرکتوری های بخش یا شرکت) آنها را به اشتراک بگذارید تا دفترچه آدرس شما به روز و منظم باشد.
  • جستجوی پیشرفته. یافتن تماس مناسب سریعتر و آسان تر می شود. با استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته ، می توانید مخاطبین خود را بر اساس فیلدها جستجو کرده و به هر اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید شروع ضبط تماس مستقیماً از کنسول Imagicle Attendant شما.

  • آماده برای هر توانایی

Imagicle Attendant برای دسترسی به افراد کم بینا و نابینا طراحی شده است. این کاملاً با ابزارهای تعامل با رایانه ها ، به ویژه با ذره بین ZoomText ، نمایشگر بریل و نرم افزار سنتز صدا (نسخه JAWS 2018 یا بالاتر) سازگار است.

  • جدایی ناپذیر از Queue Manager Enterprise

Imagicle Attendant برای کار با راه حل پیشرفته صف بندی Imagicle برای فراهم کردن کلیه توابع مورد نیاز شما طراحی شده است، اطلاعات و توزیع تماس های صف ، مدیریت ورود / خروج اپراتور ، گزارش عملکرد ، داشبورد در زمان واقعی و بسیاری موارد دیگر.

در یک نگاه ، داشبورد تصویری کامل و به روز از صف و اپراتورها به سرپرستان می دهد تا در صورت لزوم بتوانند مداخله کنند. سرپرستان دقیقاً می دانند کدام اپراتورها برای هر صف در دسترس هستند ، چند نفر در تلفن هستند ، متوسط ​​و حداکثر زمان پاسخ ، تعداد تماسهای از دست رفته ، تعداد درحال انجام و موارد دیگر.

 

  • نظارت خاموش

به ناظران اجازه می دهد تا در هنگام تعامل با مشتری در زمان واقعی کار نماینده را کنترل کنند:

  • نظارت بر عملکرد برای دستیابی به استانداردهای کیفیت
  • بهبود عملکرد نماینده
  • افزایش رضایت مشتری
  • شناسایی زمینه های بهبود و همچنین بهترین روش ها برای آموزش هدفمند

مربیگری نجوا علاوه بر نظارت بر کار نماینده ، ناظران می توانند به اپراتورها در زمان واقعی کمک کنند:

  • به شما امکان می دهد هنگام گفتگو با مشتریان رفتار متفاوتی را پیشنهاد دهید یا مشکلات پیچیده را برطرف کنید
  • از طریق آموزش زنده به نمایندگان خود آموزش دهید و آموزش دهید
  • بهینه سازی زمان و روش های آموزشی برای آموزش هدفمند

این مقاله برای شما مفید بود ؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *