شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

لایسنس Imagicle Call Recording

مشخصات

Call Recording یک راه‌حل پیشرفته برای ضبط تماس‌ها است که امکان ضبط خودکار یا درخواستی تماس‌ها را با امنیت بالا و قابلیت دسترسی آسان فراهم می‌کند، مخصوصاً برای سازمان‌هایی که از سیستم‌های عامل Cisco UC استفاده می‌کنند.

لایسنس Imagicle Call Recording

بررسی تخصصی

توضیحات

شما می‌توانید بوسیله این محصول، تماس‌های خود را به راحتی ضبط و بایگانی کنید. ضبط تماس Imagicle یک راه‌حل جدید برای ضبط تماس متمرکز برای سیستم‌های عامل Cisco UC است. استفاده از آن آسان، قابل اعتماد، انعطاف‌پذیر و با قیمت مناسب است، اختصاص داده شده به هر شرکتی که نیاز به ضبط تماس دارد، چه برای خدمات مهم با شرایط قانونی، برای آموزش اپراتورها، یا فقط برای پیگیری تماس‌های مهم. با استفاده از لایسنس Imagicle Call Recording، این سیستم دو حالت ضبط را ارائه می‌دهد: حالت همیشه روشن، که در آن هر تماس به طور خودکار و بدون دخالت کاربر ضبط می‌شود، و حالت On Demand، که فقط برای مکالمه‌هایی که نیاز به ضبط دارند، استفاده می‌شود. ضبط تماس Imagicle می‌تواند به سه روش با سیستم‌های عامل Cisco ادغام شود و همچنین برای محیط‌های میزبانی e-cloud نیز مناسب است.

imagicle call recording

مزایا و ویژگی‌هایی Imagicle Call Recording License

این محصول از مزایای زیر برخوردار میباشد:

  • همیشه روشن هر تماس ورودی و خروجی (با هر فیلتری که می خواهید) را به صورت خودکار در یک خط / مکان ضبط کنید و نیازی به هیچ گونه مداخله ای نیست.
  • بر اساس تقاضا. فقط در صورت نیاز، از طریق کنفرانس یا با یک کلید ویژه IP در تلفن خود ضبط کنید.
  • آسان برای استفاده. برای ضبط تماس یا پخش مجدد آنها در برنامه ساده ما، هیچ آموزشی لازم نیست.
  • در دفتر کار خود یا در حال حرکت هستید. به شما امکان می دهد با استفاده از پین خود و حتی تماس های دریافت شده در تلفن های همراه، تماس ها را از مکان های مختلف ضبط کنید.
  • بایگانی خودکار ضبط رمزگذاری شده خود را به صورت خودکار در سرور محلی یا NAS خارجی (رمزگذاری شده) ذخیره و فهرست کنید.
  • ساخته شده برای لایسنس سیسکو. از فناوری های ساخته شده پل سیسکو در تلفن های IP، ضبط مبتنی بر شبکه از دروازه های صوتی و تماس های کنفرانسی استفاده می کند.

این که آیا سازمان شما به دلایل قانونی (تماس با خدمات اضطراری، سفارشات تلفنی و غیره) نیاز به ضبط هر تماس دارد، یا می‌خواهید به کارمندان خود امکان ضبط تماس‌های مهم را بدهید، یا اینکه می‌توانید تماس یک فروشنده یا اپراتور جدید را برای اهداف آموزشی پخش کنید، ضبط تماس Imagicle با استفاده از Imagicle Call Recording License راه حلی ایده‌آل برای شماست. این سیستم به اندازه کافی انعطاف‌پذیر برای سازگاری با هر سناریو است، قابل اعتماد و ایمن در صورت لزوم برای تماس‌های شما، و استفاده از آن آسان و در دسترس برای هر یک از کارمندان شما می‌باشد.

ضبط تماس Imagicle همچنین به شما امکان می دهد مکالمات را هنگامی که پشت میز کار خود نیستید ضبط کنید. با حالت “نشستن رایگان”، با وارد کردن پین خود می توانید با فعال کردن یک کنفرانس از مکان دیگر، مکالمه ای را ضبط کنید. اگر شما نیاز به ضبط تماس های شرکتی دارید که برای همکارانی که از طریق تلفن همراه یا تلفنی غیر از شبکه پاسخ می دهند، از جمله برای سرویس در حال مکالمه، می توانید این کار را به صورت خودکار در حالت ضبط مبتنی بر شبکه یا با شروع کنفرانس انجام دهید. تلفن همراه خود را وارد کنید و به صورت اختیاری یک پین عددی یا شناسه کاربری وارد کنید.

  • تصمیم بگیرید چه موقع و چه چیزی را ضبط کنید

با فشار دادن یک دکمه بر روی دستگاه خود، برای حالت On Demand، ضبط های خود را شروع / متوقف کنیدمطابق با مقررات GDPR). همچنین می توانید برای پرش از اطلاعات حساس، به عنوان داده کارت اعتباری (مطابق با مقررات PCI-DSS ضبط را مکث کرده و از سر بگیرید. در Cisco Phone از طریق XML ،Cisco Jabber Desktop ،Cisco FInesse و از تابستان 18 در Attendant Console موجود است

  • هر زمان که بخواهید پخش کنید

تماس های خود را هر وقت از طریق یک رابط وب ساده ذخیره می شوند جستجو و پخش کنید یا به سرعت وارد ابزار Jabber شوید. در پایان هر تماس، در صورت راحتی ، ضبط را مستقیماً از طریق ایمیل خود دریافت کنید. در صورت نیاز به ضبط شده های اخیر خود، می توانید این کار را مستقیماً از طریق تلفن انجام دهید.

  • تماس های خود را با خیال راحت ذخیره و بایگانی کنید

تمام ضبط‌ها با استفاده از پایگاه داده MS SQL Server در Suite یا در هر سرور خارجی که تمام تنظیمات امنیتی و سیاست مکالمه را حفظ می‌کند، به صورت محلی در سرور Imagicle ذخیره و نمایه می‌شوند. با استفاده از لایسنس Imagicle Call Recording، شما می‌توانید تماس‌های خود را به راحتی در هر زمینه‌ای جستجو کنید (براساس تاریخ، گروه، نماینده، برنامه افزودنی و غیره). از پروتکل‌های SIPS و SRTP استفاده می‌شود، اطلاعات و جزئیات ضبط رمزگذاری می‌شوند و فقط افراد مجاز می‌توانند ضبط را با استفاده از رمز عبور خاص از طریق رابط وب و از طریق Jabber پخش کنند. این امکانات اطمینان می‌دهند که دسترسی به اطلاعات ضبط شده همیشه ایمن و محافظت شده باشد.

  • این یک تماس مهم بود اما شما ضبط را بر اساس نشانه شروع نکردید.

با ویژگی Live Keep در تماسهای فعال، می توانید در هر زمان ضبط را شروع کنید. ضبط تماس Imagicle از همان ابتدا و بدون از دست دادن ثانیه تماس های شما را ضبط نماید.

  • گزارشی برای هر نیاز

سه گزارش کاملاً جدید برای نظارت، تجزیه و تحلیل و کنترل ضبط تماس شما با استفاده از رابط وب آسان برای استفاده، می توانید تماس هایی را که باید ضبط شوند را تعریف کنید، از جمله تنظیمات مورد نظر (نوع تماس (ورودی، خروجی، هر دو))، نوع ترافیک (داخلی، خارجی، هر دو)، تماس های لیست سیاه، مجوزها، سیاست های نگهداری اطلاعات و موارد دیگر.

ضبط تماس Imagicle گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد تا بسته به روش ضبط شده انتخاب شده، تماس گیرنده ها را در مورد ضبط شدن تماس خود ضبط کنید. به طور مستقل از روش ثبت نام انتخاب شده، می توانید پیامی سفارشی برای تماس های دریافتی خود اضافه کنید و به تماس گیرنده اطلاع دهید که تماس ضبط می شود، بدون هیچ برنامه اضافی. با تشکر از پشتیبانی پروتکل CURRI بخش معماری)، ضبط تماس Imagicle اکنون قادر به پخش پیام های صوتی است که به راحتی از طریق سیستم Cisco UC شما قابل تنظیم هستند.

لایسنس Imagicle Call Recording

ضبط تماس

ابزار اختصاصی جستجو و بازی در داخل دسکتاپ Cisco Jabber به شما امکان می‌دهد تماس‌های ذخیره شده و رمزگذاری شده در سرور را در هر زمان جستجو و پخش کنید. با استفاده از لایسنس Imagicle Call Recording، می‌توانید ثبت‌نام‌های خود را بر اساس تاریخ، گروه مستأجر، نماینده، برنامه افزودنی و غیره سازماندهی کنید و هر زمینه‌ای را جستجو کنید. این امکان با ضبط تماس Imagicle به صورت رایگان در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان به اطلاعات ضبط شده دسترسی پیدا کنید.

نظرات

پارت نامبر‎‌های محصول

محصولی یافت نشد.

سوالات متداول

استعلام قیمت

  • Max. file size: 8 MB.

لایسنس Imagicle Call Recording

مشخصات

Call Recording یک راه‌حل پیشرفته برای ضبط تماس‌ها است که امکان ضبط خودکار یا درخواستی تماس‌ها را با امنیت بالا و قابلیت دسترسی آسان فراهم می‌کند، مخصوصاً برای سازمان‌هایی که از سیستم‌های عامل Cisco UC استفاده می‌کنند.

بررسی تخصصی

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Golicense
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.