لایسنس Imagicle Call Recording

محصول Imagicle Call Recording

imagicle call recording
لایسنس Imagicle Call Recording

 

شما میتوانید بوسیله این محصول، تماس های خود را به راحتی ضبط و بایگانی کنید. ضبط تماس Imagicle راه حل جدید برای ضبط تماس متمرکز برای سیستم عامل های Cisco UC است. استفاده از آن آسان ، قابل اعتماد ، انعطاف پذیر و با قیمت مناسب است ، اختصاص داده شده به هر شرکتی که نیاز به ضبط تماس یا برای خدمات مهم با شرایط قانونی ، برای آموزش اپراتور یا فقط برای پیگیری تماس های مهم دارد. این دو حالت ضبط را ارائه می دهد: همیشه روشن ، که در آن هر تماس به طور خودکار و بدون دخالت کاربر ضبط می شود و On Demand ، فقط برای مکالمه هایی که باید ضبط شوند. ضبط تماس Imagicle می تواند از سه طریق با سیستم عامل های Cisco ادغام شود و همچنین برای محیط های میزبان e-cloud نیز مناسب باشد.

مزایا و ویژگیهایی Imagicle Call Recording

این محصول از مزایای زیر برخوردار میباشد:

  • همیشه روشن هر تماس ورودی و خروجی (با هر فیلتری که می خواهید) را به صورت خودکار در یک خط / مکان ضبط کنید و نیازی به هیچ گونه مداخله ای نیست.
  • بر اساس تقاضا. فقط در صورت نیاز ، از طریق کنفرانس یا با یک کلید ویژه IP در تلفن خود ضبط کنید.
  • آسان برای استفاده. برای ضبط تماس یا پخش مجدد آنها در برنامه ساده ما ، هیچ آموزشی لازم نیست.
  • در دفتر کار خود یا در حال حرکت هستید. به شما امکان می دهد با استفاده از پین خود و حتی تماس های دریافت شده در تلفن های همراه ، تماس ها را از مکان های مختلف ضبط کنید.
  • بایگانی خودکار ضبط رمزگذاری شده خود را به صورت خودکار در سرور محلی یا NAS خارجی (رمزگذاری شده) ذخیره و فهرست کنید.
  • ساخته شده برای لایسنس سیسکو. از فناوری های ساخته شده پل سیسکو در تلفن های IP ، ضبط مبتنی بر شبکه از دروازه های صوتی و تماس های کنفرانسی استفاده می کند.

این که آیا سازمان شما به دلایل قانونی (تماس با خدمات اضطراری ، سفارشات تلفنی و غیره) نیاز به ضبط هر تماس دارد ، یا می خواهید به کارمندان خود امکان ضبط تماس های مهم را بدهید یا اینکه می توانید تماس یک فروشنده یا اپراتور جدید را پخش کنید برای اهداف آموزشی ، ضبط تماس Imagicle راه حلی برای شماست. به اندازه کافی انعطاف پذیر برای سازگاری با هر سناریو ، قابل اعتماد و ایمن در صورت لزوم برای تماس های شما ، استفاده آسان و در دسترس برای هر یک از کارمندان شما.

ضبط تماس Imagicle همچنین به شما امکان می دهد مکالمات را هنگامی که پشت میز کار خود نیستید ضبط کنید. با حالت “نشستن رایگان” ، با وارد کردن پین خود می توانید با فعال کردن یک کنفرانس از مکان دیگر ، مکالمه ای را ضبط کنید. اگر شما نیاز به ضبط تماس های شرکتی دارید که برای همکارانی که از طریق تلفن همراه یا تلفنی غیر از شبکه پاسخ می دهند ، از جمله برای سرویس در حال مکالمه ، می توانید این کار را به صورت خودکار در حالت ضبط مبتنی بر شبکه یا با شروع کنفرانس انجام دهید. تلفن همراه خود را وارد کنید و به صورت اختیاری یک پین عددی یا شناسه کاربری وارد کنید.

  • تصمیم بگیرید چه موقع و چه چیزی را ضبط کنید

با فشار دادن یک دکمه بر روی دستگاه خود ، برای حالت On Demand ، ضبط های خود را شروع / متوقف کنیدمطابق با مقررات GDPR). همچنین می توانید برای پرش از اطلاعات حساس ، به عنوان داده کارت اعتباری (مطابق با مقررات PCI-DSS ضبط را مکث کرده و از سر بگیرید. در Cisco Phone از طریق XML ، Cisco Jabber Desktop ، Cisco FInesse و از تابستان 18 در Attendant Console موجود است

  • هر زمان که بخواهید پخش کنید

تماس های خود را هر وقت از طریق یک رابط وب ساده ذخیره می شوند جستجو و پخش کنید یا به سرعت وارد ابزار Jabber شوید. در پایان هر تماس ، در صورت راحتی ، ضبط را مستقیماً از طریق ایمیل خود دریافت کنید. در صورت نیاز به ضبط شده های اخیر خود ، می توانید این کار را مستقیماً از طریق تلفن انجام دهید.

  • تماس های خود را با خیال راحت ذخیره و بایگانی کنید

تمام ضبط ها با استفاده از پایگاه داده MS SQL Server در Suite یا در هر سرور خارجی که تمام تنظیمات امنیتی و سیاست مکالمه را حفظ می کند ، به صورت محلی در سرور لایسنس Imagicle ذخیره و نمایه می شوند. به هر حال ، می توانید تماس های خود را به راحتی در هر زمینه جستجو کنید (براساس تاریخ ، گروه ، نماینده ، برنامه افزودنی و غیره.). از پروتکل های SIPS و SRTP ، اطلاعات و جزئیات ضبط رمزگذاری می شوند و فقط افراد مجاز می توانند ضبط را با استفاده از رمز عبور خاص از طریق رابط وب و از طریق Jabber پخش کنند.

  • این یک تماس مهم بود اما شما ضبط را بر اساس نشانه شروع نکردید.

با ویژگی Live Keep در تماسهای فعال، می توانید در هر زمان ضبط را شروع کنید. ضبط تماس Imagicle از همان ابتدا و بدون از دست دادن ثانیه تماس های شما را ضبط نماید.لایسنس Imagicle Call Recording

  • گزارشی برای هر نیاز

سه گزارش کاملاً جدید برای نظارت ، تجزیه و تحلیل و کنترل ضبط تماس شما

با استفاده از رابط وب آسان برای استفاده ، می توانید تماس هایی را که باید ضبط شوند را تعریف کنید ، از جمله تنظیمات مورد نظر (نوع تماس (ورودی ، خروجی ، هر دو)) ، نوع ترافیک (داخلی ، خارجی ، هر دو) ، تماس های لیست سیاه ، مجوزها ، سیاست های نگهداری اطلاعات و موارد دیگر.

ضبط تماس Imagicle گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد تا بسته به روش ضبط شده انتخاب شده ، تماس گیرنده ها را در مورد ضبط شدن تماس خود ضبط کنید. به طور مستقل از روش ثبت نام انتخاب شده ، می توانید پیامی سفارشی برای تماس های دریافتی خود اضافه کنید و به تماس گیرنده اطلاع دهید که تماس ضبط می شود ، بدون هیچ برنامه اضافی. با تشکر از پشتیبانی پروتکل CURRI بخش معماری) ، ضبط تماس Imagicle اکنون قادر به پخش پیام های صوتی است که به راحتی از طریق سیستم Cisco UC شما قابل تنظیم هستند.

لایسنس Imagicle Call Recording
لایسنس Imagicle Call Recording

ضبط تماس

ابزار اختصاصی جستجو و بازی در داخل دسکتاپ Cisco Jabber. به شما امکان می دهد تماس های ذخیره شده و رمزگذاری شده در سرور را در هر زمان جستجو و پخش کنید. می توانید ثبت نام های خود را براساس تاریخ ، گروه مستأجر ، نماینده ، برنامه افزودنی و غیره سازماندهی کنید و هر زمینه را جستجو کنید. با ضبط تماس Imagicle به صورت رایگان در دسترس است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک به موسسه خیریه