لایسنس Imagicle Advanced Queueing(Queue Manager)
فهرست مطالب
معرفی Imagicle Advanced Queueing(Queue Manager)

Imagicle Queue Manager نرم افزار توزیع خودکار تماس است که به شما امکان می دهد منوی اپراتور خودکار و صف های تماس پیشرفته را مدیریت کرده و بر اساس وضعیت اپراتورهای مختلف تماس ها فرستاده می شود امکان تجزیه و تحلیل صف ها را به صورت جزئی می دهد.
از طریق پورتال وب می توان صف های مختلفی را تعیین کرد که هر کدام توسط تعدادی اپراتور ساخته شده اند ، شخصی سازی آسان پیام های صوتی برای نگه داشتن پیام. پیام های حرفه ای از قبل در 6 زبان (انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی و عربی) ساخته شده و در دسترس هستند. هر صف می تواند به زبان مخصوص باشد و می توان پیام ها جدیدی نیز می توانند با بارگذاری فایل های .wav از طریق رابط وب به راحتی سفارشی نمود.
Queue Manager Enterprise میتوان در iPad مستقیماً از AppStore بارگیری نمود The Imagicle Supervisor بهترین های خود را ارائه می دهد. این برنامه بهترین ویژگی ها را برای کنترل و مدیریت تماس های دریافتی شما از طریق دستگاه تلفن همراه فراهم می کند ، به شما امکان می دهد وضعیت صف و عملکرد اپراتورهای خود را کنترل کرده و بلافاصله اقدام کنید ، یعنی صف باز و بسته یا ورود / خروج اپراتورها و موارد دیگر ، همان چیزی است که شما برای آرامش خاطر خود نیاز دارید.
ویژگی های Queue Manager Enterprise
این محصول از مزایای زیر برخوردار میباشد:
- پیاده سازی: این محصول در Imagicle ApplicationSuite همراه با همه برنامه های دیگر مجموعه موجود است ، که به عنوان یک بسته نصب برای نصب بر روی هر ماشین مجازی / سرور فیزیکی یا از طریق یک دستگاه مجازی آماده برای استفاده در دسترس است.
- مقیاس پذیری: 100 اپراتور و 120 کانال برای تماس های صف در هر مرحله (فیزیکی یا مجازی) ، حداکثر 100 صف. چندین مورد پشتیبانی می شود.
- تامین کننده: دستی یا خودکار با CuCM از طریق AXL یا Microsoft AD ، سیستم های LDAP / OpenLDAP و فایل های CSV
- در دسترس بودن: حالت آماده به کار فعال گرم ، یا در همان DC متفاوت
- هشدارهای سیستم: از طریق ایمیل و SNMP
- صف بندی و پیام رسانی: پیکربندی صف انعطاف پذیر و قدرتمند با پیام های صوتی و الگوریتم توزیع از طریق رابط وب بر اساس برنامه های روز / شب / تعطیلات
- مسیریابی مبتنی بر تماس گیرنده: اسکریپت اختصاصی برای امکان مسیریابی مبتنی بر زبان تماس گیرنده به صف های مختلف
- ویژگی Camp On: می تواند تماس های که در انتظار طولانی هستند را به صف خودکار منتقل کند تا زمانی که در دسترس باشد یا پس از اتمام زمان به اپراتور برگردد
- داشتن یک رابط خودکار
- سرویس گیرنده Blue’s Attendant PC: یک راه حل کامل کنسول همراه با توابع پیشرفته صف و آمار را تضمین می کند. بدون Blue’s Attendant برای صف های پیشرفته با اپراتورهایی که می توانند مستقیماً از تلفن خود وارد شوند یا خاموش شوند.
- گزارش دهی: گزارش های از پیش تنظیم شده را برای هر صف می توان از طریق رابط وب و یا برنامه ریزی شده از طریق ایمیل کامل نمود.
- پروتکل ها: بر اساس پروتکل SIP ، از711 و G.729 پشتیبانی می کند

دیدگاهتان را بنویسید