لایسنس Desktop Central)Endpoint Central)
فهرست مطالب
لایسنس Desktop Central)Endpoint Central)

Desktop Central نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت خودکار Laptop ها، کامپیوتر های Desktop، موبایل ها و همچنین Tablet ها (بدون وابستگی به سیستم عامل موجود روی آنها) از طریق یک سرور مرکزی است.
قابلیتهای این نرم افزار
- محافظت از سیستم عامل Mac و ویندوز از طریق نصب خودکار بسته های امنیتی مربوط به سیستم عامل و برنامه های کاربردی
- نصب و پاک کردن خودکار نرم افزارها به صورت متمرکز
- عیب یابی از راه دور کامپیوتر ها،انتقال فایل و همچنین ضبط ویدیو از طریق LAN و WAN
- تهیه فهرست کاملی از نرم افزار ها و سخت افزار ها و جزئیات آنها به منظور مدیریت هرچه بهتر آنها، شناسایی نرم افزار های غیر مجاز، ایجاد هشدار در صورت بروز وضعیت های خاص و همچنین ایجاد گزارشات در مورد نرم افزار ها، سخت افزارها و لایسنس Desktop Central
- بیش از ۲۵ نوع پیکربندی برای تنظیم برنامه های کاربردی تحت ویندوز، تنظیمات سیستمی و سیاست های امنیتی سازمان و همچنین گزارش از وضعیت آنها
- پایش و تشخیص فقدان Service Pack های سیستم عامل و نرم افزار ها و خودکار سازی نصب آنها
- بیش از ۱۰۰ نوع گزارش برای نمایش وضعیت کنونی زیر ساخت Active Directory
- تعریف نقش ها با مجوز های دسترسی انتخابی و تخصیص این نقش ها به کاربران به منظور مدیریت راحت تر و موثر تر
- تهیه Image از سیستم عامل ها و همچنین نصب این Image ها به صورت آنلاین و آفلاین در صورت یکپارچه سازی با OS Deployer
برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص لایسنس ManageEngine اینجا کلیک کنید
- مدیریت USB ها مانند Flash Disk ها، محدودیت و کنترل استفاده از آنها در سطوح کاربری و سیستمی
- مدیریت روشن و خاموش بودن کامپیوتر ها به وسیله اِعمال کردن قوانین و همچنین خاموش کردن کامپیوتر های غیر فعال و همچنین تهیه گزارشات از بالا بودن سیستم
- امکان مدیریت سرور ها و کامپیوتر ها از طریق نرم افزار موبایل
- ثبت موبایل ها به صورت دستی در تعداد بالا و یا ثبت توسط کاربران با احراز هویت دو مرحله ای
- امکان مدیریت برنامه ها بر روی موبایل ها و همچنین امکان تهیه لیست سیاه از برنامه ها
- تهیه و تنظیم قوانین و پروفایل ها برای دپارتمان های مختلف و یا ایجاد نقش های مختلف
- دریافت و بررسی جزئیات برنامه های نصب شده، اِعمال قوانین، نصب Certificate و همچنین نمایش جزئیات سخت افزاری
- تنظیم قوانین سخت گیرانه از قبیل قفل موبایل به وسیله کلمه عبور به منظور حفاظت سازمان از تهدیدات بیرونی
- بازرسی موبایل ها با گزارشاتی از قبلی گزارش دستگاه های Rootشده، گزارش موبایل هایی با برنامه های موجود در لیست سیاه و …
- امکان یکپارچگی با ManageEngine Help Desk، ManageEngine ServiceDesk Plus، ManageEngine OS Deployer، ManageEngine Asset Explorer
- امکان یکپارچگی با سایر نرم افزار ها مانند ServiceNow، Zendesk، و Spiceworks

لایسنس Desktop Central)Endpoint Central)
دیدگاهتان را بنویسید