کمپانی ManageEngine، یکی از شرکتهای زیر مجموعه کمپانی Zoho Corp، در حوزه نرمافزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات، بیش از یک دهه است که پاسخگوی نیازمندیهای سازمانها در بیش از ۲۰۰ کشور بوده است. این شرکت، که توانسته است به طور متوسط بالغ بر ۱۰۰۰ مشتری راضی به صورت ماهانه به مشتریان خود اضافه کند و بسیاری از آنها در لیست ۵۰۰ شرکت برتر نشریه Fortune قرار دارند، با ارائه راهکارهای متفاوتی در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، توانسته است بهرهوری سازمانها را افزایش دهد. با استفاده از لایسنس ServiceDesk Plus و همچنین Desktop Central، ManageEngine راهکارهای مناسبی برای مدیریت جامع و کارآمد خدمات IT ارائه میدهد، که به سازمانها کمک میکند تا به صورت موثرتری به نیازهای فناوری اطلاعات خود پاسخ دهند.
نرم افزار تحت وب ManageEngine Service Desk Plus ابزاری مفید و پرکاربرد برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد فناوری اطلاعات در سازمان ها می باشد لایسنس ServiceDesk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نامیده می شود و طراحی و توسعه یافته است ابزار ManageEngine Service Desk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید. در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. به این خاطر که تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به حساب می آید. نرم افزار ManageEngine Service Desk Plus به شما این امکان را می دهد که تا تصمیمات خود را بر طبق واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید. ServiceDesk Plus License توسط بیش از ۲۰۰۰۰ هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به ۲۹ زبان دنیا ترجمه شده است.
از نمونه امکانات و ویژگی های لایسنس ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بخش بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی نرم افزار Service Desk Plus قدرت کنترل بيشتری را در مديريت زير ساخت فناوری اطلاعات سازمان در اختيار شما قرار می دهد. با بهره گیری از امکانات اين ابزار می توانيد رابطه ميان اقلام پيکربندی موجود را تعیین و در نتيجه ايجاد تغيير و تحليل تأثير هر تغيير در کسب و کار را مورد ارزيابی قرار دهيد. لایسنس ServiceDesk Plus کليه اطلاعات مربوط به هر قلم پيکربندی را به صورت متمرکز با جزئياتی از جمله ويژگی های هر يک و روابط موجود ميان اقلام پيکربندی را نگهداری می کند تا شما به کمک اين اطلاعات بتوانيد در دسترس بودن خدمات ارائه شده را تضمين نماييد.
با استفاده از ابزار بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی موجود در ServiceDesk Plus، شما می توانيد مشکل اتفاقات پيش آمده را اساسا مورد ارزيابی قرار دهيد. از طرفی به علت وجود بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی به صورت مصور در نرم افزار، می توانيد روابط بين اقلام پيکربندی را به راحتی تشخيص و برای مشکلات ناشی از تغييرات احتمالی، از قبل برنامه ريزی کنيد. علاوه بر اين، کليه فرآيند های مديريت واقعه، مديريت مشکل و مديريت تغيير دارای يکپارچگی با بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی هستند.
شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس شبکه و امنیت در کشور افتخار خدمت رسانی به طیف وسیعی از مشتریان بانکی، دولتی، خصوصی را داشته و همراه رسالت و هدف خود را تامین لایسنس بروز ترین و قوی ترین محصولات دنیا در حوزه شبکه و امنیت با پایین ترین قیمت و کمترین زمان تحویل می داند.
تمامی حقوق برای شرکت سورنا محفوظ میباشد.
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.