شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

لایسنس ServiceDesk Plus

مشخصات

ServiceDesk Plus یک راهکار جامع مدیریت خدمات IT است که با ارائه امکاناتی مانند بانک اطلاعاتی مدیریت پیکربندی، مدیریت واقعه و مدیریت تغییر، به بهبود کارایی و افزایش کنترل بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سازمان‌ها کمک می‌کند.

لایسنس ServiceDesk Plus

بررسی تخصصی

توضیحات

کمپانی ManageEngine، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه کمپانی Zoho Corp، در حوزه نرم‌افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات، بیش از یک دهه است که پاسخگوی نیازمندی‌های سازمان‌ها در بیش از ۲۰۰ کشور بوده است. این شرکت، که توانسته است به طور متوسط بالغ بر ۱۰۰۰ مشتری راضی به صورت ماهانه به مشتریان خود اضافه کند و بسیاری از آن‌ها در لیست ۵۰۰ شرکت برتر نشریه Fortune قرار دارند، با ارائه راهکارهای متفاوتی در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، توانسته است بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش دهد. با استفاده از لایسنس ServiceDesk Plus و همچنین Desktop Central، ManageEngine راهکارهای مناسبی برای مدیریت جامع و کارآمد خدمات IT ارائه می‌دهد، که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به صورت موثرتری به نیازهای فناوری اطلاعات خود پاسخ دهند.

لایسنس ServiceDesk Plus _ لایسنس Manageengine

 

بررسی جامع ServiceDesk Plus License و ویژگی‌های آن

نرم افزار تحت وب ManageEngine Service Desk Plus  ابزاری مفید و پرکاربرد برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد فناوری اطلاعات در سازمان ها می باشد لایسنس ServiceDesk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نامیده می شود و طراحی و توسعه یافته است ابزار ManageEngine Service Desk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید. در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. به این خاطر که تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به حساب می آید. نرم افزار ManageEngine Service Desk Plus به شما این امکان را می دهد که تا تصمیمات خود را بر طبق واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید. ServiceDesk Plus License توسط بیش از ۲۰۰۰۰ هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به ۲۹ زبان دنیا ترجمه شده است.

لایسنس ServiceDesk Plus _ لایسنس Manageengine

از نمونه امکانات و ویژگی های لایسنس ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت مشکلات حاد
  • مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه
  • مدیریت در خواست ها
  • پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل
  • امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان
  • CMDB: مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT
  • مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT
  • ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT
  • گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش
  • دارای webservice, servlet, reset برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان
  • قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP
  • فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات
  • امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران
  • امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات
  • امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها
 

لایسنس ServiceDesk Plus

تقویت مدیریت زیرساخت IT با بانک اطلاعاتی پیکربندی ServiceDesk Plus License

بخش بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی نرم افزار Service Desk Plus قدرت کنترل بيشتری را در مديريت زير ساخت فناوری اطلاعات سازمان در اختيار شما قرار می دهد. با بهره گیری از امکانات اين ابزار می توانيد رابطه ميان اقلام پيکربندی موجود را تعیین و در نتيجه ايجاد تغيير و تحليل تأثير هر تغيير در کسب و کار را مورد ارزيابی قرار دهيد. لایسنس ServiceDesk Plus کليه اطلاعات مربوط به هر قلم پيکربندی را به صورت متمرکز با جزئياتی از جمله ويژگی های هر يک و روابط موجود ميان اقلام پيکربندی را نگهداری می کند تا شما به کمک اين اطلاعات بتوانيد در دسترس بودن خدمات ارائه شده را تضمين نماييد.

با استفاده از ابزار بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی موجود در ServiceDesk Plus، شما می توانيد مشکل اتفاقات پيش آمده را اساسا مورد ارزيابی قرار دهيد. از طرفی به علت وجود بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی به صورت مصور در نرم افزار، می توانيد روابط بين اقلام پيکربندی را به راحتی تشخيص و برای مشکلات ناشی از تغييرات احتمالی، از قبل برنامه ريزی کنيد. علاوه بر اين، کليه فرآيند های مديريت واقعه، مديريت مشکل و مديريت تغيير دارای يکپارچگی با بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی هستند.

نظرات

پارت نامبر‎‌های محصول

محصولی یافت نشد.

سوالات متداول

استعلام قیمت

  • Max. file size: 8 MB.

لایسنس ServiceDesk Plus

مشخصات

ServiceDesk Plus یک راهکار جامع مدیریت خدمات IT است که با ارائه امکاناتی مانند بانک اطلاعاتی مدیریت پیکربندی، مدیریت واقعه و مدیریت تغییر، به بهبود کارایی و افزایش کنترل بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سازمان‌ها کمک می‌کند.

بررسی تخصصی

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Golicense
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.