ManageEngine ServiceDesk Plus

  • مدیر وب سایت
  • 23:09
  • 197 بازدید

معرفی Service Desk Plus

نرم افزار تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد IT در سازمانها می باشد نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد و طراحی و توسعه پیدا کرده است این نرم افزار به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید.

بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به شمار می آید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را براساس واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus  توسط بیش از 20000 هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به 29 زبان دنیا ترجمه شده است.از قابلیتهای این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • مدیریت در خواست ها
  • مدیریت مشکلات حاد
  • مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه
  • پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل
  • امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان
  • مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT
  • مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT
  • ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT
  • گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش
  • دارای webservice, servlet, reset  برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان
  • قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP
  • فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات
  • امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات
  • امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران
  • امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها

 

 

 

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

جهت دریافت پروپوزال کامل این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.