لایسنس SupportCenter Plus
فهرست مطالب

لایسنس SupportCenter Plus یک نرم افزار پشتیبانی مبتنی بر وب و آماده برای ITIL است که برای سازمان های IT طراحی شده است که پشتیبانی IT را به مشتریان خود ارائه می دهند. این به عنوان یک بستر مشترک برای همه خدمات مدیریت مشتری است. پشتیبان می توانند میز راهنما را به راحتی ردیابی ، مدیریت و حل و فصل کنند، در نتیجه پشتیبانی سریع مشتری را ارائه می دهند که رضایت مشتری را به سطح کاملاً جدیدی می رساند.

مزایایی SupportCenter Plus
- پشتیبانی از چند کانال
- درخواست ردیابی و اتوماسیون
- مدیریت خدمات تماس
- مدیریت زمان و فیلتر کردن زمانها
- مدیریت و قراردادهای سطح خدمات(SLA)
- گزارش دهی متنوع
- پشتیبانی از چند زبان
- دسترسی آسان با تلفن همراه

مدیریت حساب و مخاطبین
- با دسترسی سریع به حساب ها و مخاطبین خود ، بهره وری بالا
- بازدیدهای جداگانه برای حساب ها و مخاطبین
- حساب ها را با توجه به هر مشتری شخصی سازی می شود
- شناسایی نیازها و فرصت های فروش
برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص لایسنس Manageengine اینجا کلیک کنید.
مدیریت زمان ها
- تکرارهای پشتیبانی را کنترل کرده و به طور دقیق صورتحساب را ارائه می دهید
- برای هر مشتری با برنامه های خدماتی خاص قرارمی دهد
- هر ورودی زمان پشتیبانی از یک مکان را مدیریت می نماید.
لایسنس SupportCenter Plus
دیدگاهتان را بنویسید