شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

لایسنس سولارویندز WHD

مشخصات

Web Help Desk یک راهکار مدیریتی قدرتمند برای پشتیبانی فنی و مدیریت تیکت‌ها می‌باشد که به مدیران IT امکان پاسخگویی سریع و کارآمد به درخواست‌ها و مشکلات شبکه را می‌دهد.

لایسنس سولارویندز WHD

بررسی تخصصی

توضیحات

لایسنس سولارویندز WHD (Web Help Desk) به یکی از محصولات شرکت سولارویندز اشاره دارد که یک راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر وب است. این ابزار به مدیران IT امکان می‌دهد تا به راحتی درخواست‌های پشتیبانی، مشکلات و تغییرات مربوط به فناوری اطلاعات را مدیریت کنند. WHD از قابلیت‌هایی مانند ثبت اتوماتیک تیکت‌ها، پیگیری وضعیت درخواست‌ها، مدیریت دارایی‌های IT و ارائه گزارش‌های دقیق برخوردار است. این سیستم به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای پشتیبانی فناوری اطلاعات خود را بهینه‌سازی کرده و سطح بالاتری از خدمات را به کاربران خود ارائه دهند.

لایسنس سولارویندز WHD

SolarWinds Web Help Desk یا همان SolarWinds WHD License یک نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر وب است که مقرون به صرفه، با کاربردی آسان است و به ساده تر کردن عملکرد IT کمک می کند. مهم ترین وظیفه کارمندان در مراکز NOC که از نرم افزارهای متعدد در حوزه Monitoring استفاده می کنند. مشاهده خطای رخ داده، تشخیص نوع خطا، وابستگی خطای رخ داده با سرویس یا تجهیز مورد نظر و اطلاع آن به شخص و یا تیم مربوطه می باشد. تکرار این مکانیسم از سوی کارمندان به دلیل ماهیت تکراری بودن بسیار خسته کننده و همراه با ضریب خطای بالا می باشد. حال آنکه می توان با راهکار های مناسب از انجام کارهای تکراری در این بخش به میزان بالایی جلوگیری کرد.

ماژول SolarWinds Web Help Desk

ویژگی ها و قابلیت های لایسنس سولارویندز WHD

با استفاده از راهکارهایی که در نرم افزار SolarWinds WHD (Web Help Desk) ارائه شده، امکان دریافت، ثبت و انتقال خطاهای رخ داده به صورت اتوماتیک در بخش‌های مختلف مجموعه SolarWinds Orion به شخص یا تیم مورد نظر فراهم شده است. به طور مثال، اگر مشکلی در سرویس Active Directory رخ دهد، این خطا نخست توسط SolarWinds SAM شناسایی شده و سپس به صورت یک Ticket به شخص یا تیم مورد نظر که وظیفه مدیریت و راهبری سرویس Active Directory را دارد، اعلان خواهد شد. این فرآیند با استفاده از لایسنس سولارویندز WHD بهینه‌سازی و اتوماتیک شده است، که به مدیران IT اجازه می‌دهد تا به سرعت و کارآمدی بیشتری به مسائل و خطاهای رخ داده در شبکه رسیدگی کنند.

  • امکان دریافت خطا از نرم افزارهای مختلف Solarwinds Orion و ثبت آنها به صورت Ticket
  • شناسایی و مدیریت دارایی های(asset) سخت افزاری و نرم افزاری
  • قابل استفاده در سایر بخش های سازمان مانند بخش منابع انسانی و انبار
  • مدیریت درخواست های کاربران به واسطه ارائه پورتال Web Base
  • دارای قابلیت مدیریت دانش به همراه Knowledge Baseهای پیش فرض
  • قابلیت ثبت و مدیریت تغییرات(Change Management) در تمام حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری
نظرات

پارت نامبر‎‌های محصول

محصولی یافت نشد.

سوالات متداول

استعلام قیمت

  • Max. file size: 8 MB.

لایسنس سولارویندز WHD

مشخصات

Web Help Desk یک راهکار مدیریتی قدرتمند برای پشتیبانی فنی و مدیریت تیکت‌ها می‌باشد که به مدیران IT امکان پاسخگویی سریع و کارآمد به درخواست‌ها و مشکلات شبکه را می‌دهد.

بررسی تخصصی

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Golicense
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.