ManageEngine، یکی از شرکتهای زیرمجموعه Zoho Corp، بیش از یک دهه است که نرمافزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات، از جمله لایسنس ServiceDesk Plus، را به سازمانها در بیش از 200 کشور ارائه میدهد. این شرکت ماهانه بیش از 1000 مشتری جدید جذب میکند و بسیاری از این مشتریان در لیست 500 شرکت برتر نشریه Fortune قرار دارند. ManageEngine با ارائه راهکارهای مختلف در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، توانسته است بهرهوری سازمانها را بهبود بخشد.
با استفاده از لایسنس ManageEngine ServiceDesk Plus و Desktop Central، ManageEngine راهکارهای مناسبی برای مدیریت جامع و کارآمد خدمات IT فراهم میکند. این راهکارها به سازمانها کمک میکنند تا نیازهای فناوری اطلاعات خود را به صورت موثرتری پاسخ دهند.
نرمافزار تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus ابزاری مفید و پرکاربرد برای مدیریت درخواستها و خدمات ارائه شده توسط واحد فناوری اطلاعات در سازمانها است. لایسنس ServiceDesk Plus براساس بهترین شیوههای مدیریتی در حوزه IT که ITIL نامیده میشود، طراحی و توسعه یافته است. این ابزار به شما کمک میکند تا قراردادهای کاری، شناسههای سختافزاری و نرمافزاری، مشکلات، تغییرات و روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت کنید.
این نرمافزار امکان گزارشگیری و تحلیل اطلاعات وارد شده را فراهم میکند تا تصمیمگیری در حوزه IT بر اساس واقعیتهای موجود انجام شود. ManageEngine ServiceDesk Plus به شما این امکان را میدهد که تصمیمات خود را بر اساس دادههای واقعی اتخاذ کنید. ManageEngine ServiceDesk Plus License توسط بیش از 20,000 مدیر IT در سراسر جهان استفاده میشود و به 29 زبان ترجمه شده است.
از نمونه امکانات و ویژگی های لایسنس ManageEngine ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بخش بانک اطلاعاتی مديريت پيکربندی نرم افزار Service Desk Plus قدرت کنترل بيشتری را در مديريت زير ساخت فناوری اطلاعات سازمان در اختيار شما قرار می دهد. با بهره گیری از امکانات اين ابزار می توانيد رابطه ميان اقلام پيکربندی موجود را تعیین و در نتيجه ايجاد تغيير و تحليل تأثير هر تغيير در کسب و کار را مورد ارزيابی قرار دهيد. لایسنس ServiceDesk Plus کليه اطلاعات مربوط به هر قلم پيکربندی را به صورت متمرکز با جزئياتی از جمله ويژگی های هر يک و روابط موجود ميان اقلام پيکربندی را نگهداری می کند تا شما به کمک اين اطلاعات بتوانيد در دسترس بودن خدمات ارائه شده را تضمين نماييد.
با استفاده از لایسنس ManageEngine و ابزار بانک اطلاعاتی مدیریت پیکربندی موجود در ServiceDesk Plus، شما میتوانید مشکل اتفاقات پیش آمده را اساساً مورد ارزیابی قرار دهید. از طرفی، به علت وجود بانک اطلاعاتی مدیریت پیکربندی به صورت مصور در نرمافزار، میتوانید روابط بین اقلام پیکربندی را به راحتی تشخیص داده و برای مشکلات ناشی از تغییرات احتمالی از قبل برنامهریزی کنید. علاوه بر این، کلیه فرآیندهای مدیریت واقعه، مدیریت مشکل و مدیریت تغییر دارای یکپارچگی با بانک اطلاعاتی مدیریت پیکربندی هستند.
ServiceDesk Plus یکی از برجستهترین ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سطح جهانی است که با ارائه راهکارهای جامع و کارآمد، توانسته است اعتماد بسیاری از مدیران IT را به خود جلب کند. این نرمافزار با ترکیب ویژگیهای پیشرفته، انطباق با استانداردهای بینالمللی، و ارائه تجربه کاربری ساده و موثر، به یکی از انتخابهای محبوب در میان سازمانهای مختلف تبدیل شده است. در ادامه به دلایل اصلی این اعتماد میپردازیم.
ManageEngine ServiceDesk Plus یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که به دلیل جامعیت، انطباق با استانداردهای ITIL، سادگی در استفاده، قابلیتهای گزارشگیری و تحلیل، پشتیبانی گسترده و جامعه کاربری فعال، و مقیاسپذیری و انعطافپذیری بالا، مورد اعتماد مدیران IT در سراسر جهان قرار گرفته است. با استفاده از لایسنس ManageEngine ServiceDesk Plus که یکی از کاربردیترین محصولات شبکه است، سازمانها میتوانند نیازهای فناوری اطلاعات خود را به صورت موثرتری پاسخ دهند و به بهرهوری و کارایی بیشتری دست یابند.
شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس شبکه و امنیت در کشور افتخار خدمت رسانی به طیف وسیعی از مشتریان بانکی، دولتی، خصوصی را داشته و همراه رسالت و هدف خود را تامین لایسنس بروز ترین و قوی ترین محصولات دنیا در حوزه شبکه و امنیت با پایین ترین قیمت و کمترین زمان تحویل می داند.
تمامی حقوق برای شرکت سورنا محفوظ میباشد.
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.