شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

دسته بندی محصولات

راهکار ارزان برای تامین تجهیزات F5

به دلیل مشکلات متعدد مربوط به تهیه Service Contract و خرید لایسنس‌های اورجینال، و همچنین به دلیل قیمت‌های بسیار بالایی که بسیاری از مشتریان با آن مواجه هستند (که در صورت اعمال جریمه، هزینه‌ها بیشتر هم خواهد شد)، شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا اقدام به ارائه یک راهکار جایگزین با هزینه بسیار پایین‌تر برای فعالسازی تمامی تجهیزات F5، اعم از BIG-IP و BIG-IQ، کرده است. این اقدام در راستای کاهش فشار مالی بر مشتریان و فراهم آوردن راهکارهای مقرون‌به‌صرفه برای بهره‌برداری از تکنولوژی‌های پیشرفته است.

لایسنس F5 BIG-IPراهکار ارزان برای تامین تجهیزات F5

تامین تجهیزات F5 به معنای فراهم کردن و ارائه محصولات و راهکارهای شبکه‌ای از شرکت F5 Networks است. این شامل محصولاتی چون BIG-IP، یک پلتفرم قدرتمند برای بهبود و امنیت ترافیک شبکه که امکاناتی مانند بالانس بار، فایروال وب اپلیکیشن، دسترسی امن و بهینه‌سازی داده‌ها را فراهم می‌کند، و BIG-IQ، که به عنوان یک سیستم مدیریت مرکزی عمل می‌کند و امکان مدیریت و نظارت یکپارچه بر تجهیزات BIG-IP را می‌دهد، می‌باشد. این تجهیزات در شبکه‌های بزرگ و پیچیده برای تضمین عملکرد، امنیت و در دسترس بودن اپلیکیشن‌ها و داده‌ها حیاتی هستند. شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا با ارائه این راهکارها، به مشتریان خود کمک می‌کند تا از مزایای این تکنولوژی‌ها بدون نگرانی از هزینه‌های سرسام‌آور استفاده کنند.

راهکار ارزان قیمت برای تامین لایسنس تجهیزات F5 BIG-IP

وابستگی روزافزون سازمان‌های دولتی و خصوصی به سایت و نرم‌افزارهای موبایلی جهت ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع خود، تمام آنها را به هدف بالقوه برای هکرها بدل ساخته است. متاسفانه طی سالیان اخیر نیز خسارات متعددی از این قبیل به سازمان‌ها و زیرساخت‌های حیاتی کشور وارد شده است. این وقایع تمایل مدیران IT به تقویت لایه های دفاعی شبکه سازمان خود با استفاده از راهکارهای مختلف افزایش یافته است.

یکی از اصلی ترین این راهکارها استفاده از دیوارآتش وبسایت یا WAF می باشد که در حال حاضر شرکت F5 قوی ترین راهکارها و تجهیزات در حوزه WAF را ارائه می دهد. لذا پیرو درخواست‌های متعدد مشتریان مبنی بر هزینه‌های سرسام آور تهیه لایسنس F5 (دستگاه BIG-IP) و لزوم ارائه راهکار جایگزین با هزینه کمتر، شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا اقدام به ارائه یک راهکار کاملا ابداعی با هزینه بسیار پایین تر جهت فعالسازی تمامی قابلیت‌های این تجهیزات نموده که مورد استقبال بسیاری از مشتریان علی الخصوص بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیک و سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی نیز قرار گرفته است.

این راهکار بدین شرح است که سیستم عامل پیش فرض موجود روی دستگاه (TMOS) با یک نسخه اصلاح شده جایگزین گردیده و پس از آن شرکت سورنا قادر خواهد بود نسبت به فعالسازی لایسنس دستگاه به صورت فول ماژول با مدت زمان دلخواه مشتری اقدام نماید. لازم به ذکر است اصلاحات انجام شده هیچگونه اختلالی در عملکرد سیستم عامل ایجاد نکرده و دستگاه کارایی کاملا مشابه با حالت عادی خواهد داشت.

همچنین به منظور جلب اطمینان صددرصدی مشتریان در مورد عدم وجود هرگونه باگ یا حفره امنیتی در سیستم عامل اصلاح شده، شرکت سورنا نسبت به اخذ تاییده امنیتی افتا روی این سیستم عامل اقدام نموده است که بدین وسیله تمام سازمان‌های بزرگ و حساس از جمله بانک‌ها و PSP ها که دارای الزامات امنیتی بالایی هستند نیز قادر خواهد بود با خیال آسوده از این راهکار استفاده کرده و هزینه های خود را به نحو چشمگیری کاهش دهند. لیست لایسنس ها و قابلیت‌هایی که با استفاده از این راهکار فعال خواهند شد به شرح ذیل است:

Local Traffic Manager (LTM), Global Traffic Manager (DNS), Application Security Manager (ASM), Advanced Firewall Manager (AFM), Access Policy Manager (APM), Advanced Web Application Firewall (AWAF), Carrier-Grade NAT (CGNAT), Policy Enforcement Manager (PEM), Fraud Protection Service (FPS), Application Visibility and Reporting (AVR), Application Acceleration Manager (AAM), Secure Web Gateway (SWG), SSL Orchestrator (SSLO), Link Control (LC), Max Compression, Routing Bundle, Crypto Offload, DNSSEC, Anti-Bot Mobile SDK
در این مدل از لایسنس، کارفرما قادر است تمامی آپدیت‌های ارائه شده توسط شرکت F5 را مستقیما از سایت شرکت اصلی به صورت رایگان دانلود نموده و روی دستگاه اعمال نماید، همچنین امکان بروزرسانی سیستم عامل به نسخه های بالاترآن اعم از TMOS و F5OS در آینده نیز امکان پذیر می باشد.

ارائه لایسنس تریال رایگان 

یک نسخه مجازی (BIG-IP Virtual Edition) با لایسنس فول و مدت زمان یکماه به عنوان تریال و به صورت کاملا رایگان به کارفرما تحویل شده و انجام تمامی مراحل نصب و اعمال تنظیمات اولیه نیز توسط کارشناسان فنی شرکت سورنا انجام خواهد پذیرفت. در ادامه و در صورت تایید عملکرد لایسنس تریال، بروزرسانی و جایگزینی سیستم عامل اصلاح شده با سیستم عامل موجود روی تجهیزات sSereis, iSeries, rSeries) BIG-IP) متعلق به کارفرما توسط کارشناسان شرکت سورنا انجام میشود.

لایسنس مورد نیاز با قابلیت ها و مدت زمانی مورد نظر کارفرما تحویل و فعال خواهد شد. همچنین در صورت لزوم انجام تنظیمات اولیه از قبیل تنظیمات HA بین دو دستگاه و اعمال تنظیمات لایه دو و لایه سه در شبکه و همچنین خصوصی سازی و بهینه سازی مقدماتی سیاست‌های امنیتی روی تجهیزات به صورت رایگان توسط کارشناسان شرکت سورنا انجام می پذیرد.

تفاوت های لایسنس ارائه شده توسط شرکت سورنا با لایسنس رسمی شرکت F5

لایسنس رسمی شرکت F5

راهکار شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا

 

تخفیف نهایتا 30 درصدی از قیمت رسمی لایسنس

تخفیف حدود 80 درصدی از قیمت رسمی لایسنس

قیمت

20 هزار دلار جریمه برای هر دستگاه در صورت عدم تمدید لایسنس دستگاه در موعد مقرر

عدم نیاز به پرداخت جریمه (پنالتی) دستگاه

جریمه تاخیر

ندارد

دارد

امکان استفاده روی دستگاه های بلاک شده

عدم امکان استفاده از ساپورت آنلاین به دلیل

مشکلات تحریم و عدم سرویس دهی به ایران

مشاوره و تیم فنی متخصص و مجرب و دارای گواهینامه های رسمی بین المللی

خدمات فنی

حداقل سه ماه

تحویل فوری

زمان تحویل

امکان خرید لایسنس تنها به صورت  یکساله و سه ساله

امکان تامین لایسنس برای مدت زمان درخواستی خریدار ) از شش ماهه تا پنج ساله(

مدت زمان اعتبار لایسنس

فروش لایسنس رسمی برای تجهیزات سری (s)

متوقف شده و در صورت سپری شدن بیش از یک سال از زمان تمدید لایسنس تجهیزات سری (i)

هزینه پرداخت جریمه و خرید لایسنس جدید بسیار سرسام آور خواهد بود.

امکان فعالسازی لایسنس و استفاده مجدد از تجهیزات قدیمی سری (s) و همچنین فعالسازی لایسنس روی تجهیزات سری (i) که یک یا چند سال از موعد تمدید لایسنس آنها گذشته است.

امکان استفاده روی

تجهیزات قدیمی

جزئیات و تغییرات اعمال شده روی سیستم عامل تجهیزات F5

حجم فایل نسخه اصلاح شده سیستم عامل TMOS توسط شرکت سورنا، که در زمینه تامین تجهیزات F5 و ارائه راهکارهای شبکه‌ای تخصص دارد، نه تنها بیشتر از حجم فایل نسخه اصلی این سیستم عامل موجود روی سایت F5 نیست، بلکه حدود 300 کیلوبایت نیز کمتر است. این کاهش حجم نشان‌دهنده تمرکز شرکت سورنا بر ارائه راهکارهای امن و مطمئن در زمینه تجهیزات F5 است و احتمال افزودن هرگونه بدافزار یا فایل مخرب روی نسخه اصلاح شده را منتفی می‌نماید.

اصلاحات و تغییرات انجام شده روی این سیستم عامل، صرفاً به اصلاح تعداد انگشت‌شماری فایل خاص محدود شده و تمامی حدود 60 هزار فایل دیگر موجود روی سیستم عامل کاملاً بدون تغییر باقی مانده‌اند. این تلاش‌ها بخشی از تعهد شرکت سورنا در ارائه خدمات مطمئن و با کیفیت در زمینه تامین تجهیزات F5 و بهینه‌سازی سیستم‌های شبکه‌ای است.

امنیت و تمیز بودن نسخه اصلاح شده سیستم عامل TMOS با استفاده از ابزارهای مختلفی نظیر VirusTotal کاملا قابل ارزیایی و بررسی می باشد. این راهکار برای بیش از دو سال در سازمان ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار گرفته و تاکنون بدون هیچگونه مشکلی مشغول سرویس‌دهی بوده و تمام بروزرسانی‌ها نیز انجام پذیرفته است. با وجود اینکه استفاده از راهکار شرکت سورنا به دلیل دستکاری سورس سیستم عامل دارای مخاطراتی می باشد اما عدم بروزرسانی سیستم عامل و Signature‌های فایروال وبسایت به مدت چند ماه یا بعضا چند سال نیز مخاطرات به مراتب بزرگتر و جدیتری را متوجه سازمان‌ها مینماید.

تفاوت محسوس در قیمت و زمان تحویل

راهکار شرکت سورنا هزینه ای حدود بیست درصد قیمت لایسنس اورجینال را دارا بوده و بصورت فوری تحویل کارفرمایان محترم می گردد. این در حالیست که اگر از زمان تمدید لایسنس دستگاهی بیش از شش ماه گذشته باشد کارفرما بایستی در وهله اول 20 هزار دلار بابت جریمه عدم تمدید لایسنس در زمان مقرر پرداخت بنماید. زمان شروع لایسنس تهیه شده نیز از زمان اتمام لایسنس قبلی محاسبه میگردد که این سیاست سخت گیرانه شرکت F5 باعث خواهد شد.

اگر در زمان مقرر نسبت به تمدید لایسنس تجهیزات این شرکت اقدام نشود و دستگاه وارد دوره جریمه گردد عملا تمدید لایسنس از صرفه اقتصادی خارج شده و خرید یک دستگاه نو با لایسنس جدید به صرفه تر خواهد بود. خرید دستگاه نو نیز با مشکلاتی از قبیل هزینه زیاد و زمان طولانی تحویل دستگاه که گاها تا یکسال نیز به طول می انجامد همراه خواهد بود. با توجه به مشکلات و دردسرهای ذکر شده راهکار شرکت سورنا به صرفه ترین و بهترین حالت برای استفاده و بهره برداری از تمام قابلیت های تجهیزات F5 و به تضمین امنیت سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی در سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

با استفاده از این راهکار، کارفرمایان محترم قادر خواهند بود با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از تمامی قابلیت‌های منحصر به فرد تجهیزات F5 بهره‌مند شوند. این راهکار به کارفرمایان امکان می‌دهد تا دستگاه‌های F5 قدیمی موجود در سازمان خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهند و از پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید دستگاه جدید بی‌نیاز شوند.

در این میان، تامین تجهیزات F5، شامل فراهم کردن و ارائه محصولات و راهکارهای شبکه‌ای از شرکت F5 Networks، نقش مهمی ایفا می‌کند. این شامل امکان استفاده از نسخه مجازی BIG-IP است که کارایی یکسانی با نسخه سخت‌افزاری دارد و به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیشتری به بهره‌برداری از تکنولوژی‌های پیشرفته بپردازند، بدون آنکه نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین در تجهیزات جدید داشته باشند.

 نصب و راه اندازی کامل تجهیزات F5

مشاوره و نصب و راه اندازی کامل و خدمات و تامین تجهیزات F5

مشاوره و راه اندازی تجهیزات و راهکارهای شرکت F5 یکی از برجسته ترین خدمات شرکت سورنا می‌باشد و دراین زمینه قادر به ارائه خدمات فنی و تخصصی کاملی هستیم. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناخت نیازمندی ها، شناخت و کشف وضعیت موجود
  • بررسی سناریوهای مختلف جهت برآورده شدن نیازمندی ها و شرایط موجود
  • تهیه و آماده سازی مستند LOM و LOS بر اساس طراحی اولیه
  • تهیه مستند RFP جهت برگزاری استعلام
  • نظارت بر فرآیند های تامین، نصب و راه اندازی و تحویل تجهیزات
  • طراحی اولیه و طراحی با جزئیات
  • نصب و راه اندازی اولیه تجهیزات موجود
  • تنظیمات تکمیلی تجهیزات بر اساس نیاز کارفرما و طراحی با جزئیات
  • تهیه مستندات مربوط به تجهیزات و تنظیمات آنها
  • تنظیمات پیشرفته بعد از گذشت چندین روز از پایان تنظیمات تکمیلی (Tuning)
  • سرویس های نگهداری از جمله آپدیت ماژول های F5، آپگرید Image تجهیزات F5 و همچنین بازدید دوره ای و رفع مشکلات موجود بر اساس قرارداد SLA فی مابین

خدمات فنی و پشتیبانی پیشرفته

این خدمات شامل مشاوره و انجام تنظیمات پیشرفته و بهینه‌سازی (Tuning) ماژول‌هایی از قبیل: ASM، GTM، AFM، SWG، CGNAT، LTM، APM، AWAF و غیره می‌باشد، که بصورت حضوری و غیرحضوری در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که این خدمات بصورت آپشنال بوده و در صورت نیاز، با بررسی حجم و شرایط خدمات مورد نیاز کارفرما، برآورد قیمت خواهد شد.

بهینه‌سازی و انجام تنظیمات پیشرفته با توجه به الزامات کارفرما و منابع تجهیزات انجام می‌شود. در این میان، تامین تجهیزات F5 نقش مهمی ایفا می‌کند، که شامل فراهم کردن و ارائه محصولات و راهکارهای شبکه‌ای از شرکت F5 Networks است. این تجهیزات، که در شبکه‌های بزرگ و پیچیده برای تضمین عملکرد، امنیت و در دسترس بودن اپلیکیشن‌ها و داده‌ها حیاتی هستند، نقش کلیدی در بهینه‌سازی و امنیت شبکه‌های مدرن ایفا می‌کنند. تنظیمات پیشرفته به چند دسته ذیل تقسیم می شود:

 (DoS/DDoS (TPS Based Detection و Bot Detection مشاوره و پیاده سازی  DoS Detection/Prevention L7 تیونینگ

تنظیمات پیشرفته ماژول (ASM)

 Captcha Integration مشاوره و پیاده سازی

 Behavioral DoS Detection مشاوره و پیاده سازی  Anti-Bot Mobile SDK مشاوره و پیاده سازی

تنظیمات پیشرفته (AWAF)

 مشاوره و پیاده سازی تشخیص حملات طبق مرجع OWASP  

 مشاوره و پیاده سازی Threat Campaign و بروزرسانی آن

 مشاوره و پیاده سازی Secure Web Access جهت دسترسی به وب اپلیکیشن ها ،VDI ، SSH ،remote desktop و غیره.

 مشاوره و پیاده سازی اتصال به Domain Controller سازمان و یا همهی Federation ها  

تنظیمات پیشرفته (APM)

 مشاوره و پیاده سازی SSO و 2SAML v

 مشاوره و پیاده سازی Secure Web Gateway  جلوگیری از خروج اطلاعات C&Cها و حملات سطح APT

تنظیمات پیشرفته (SWG)

 مشاوره و پیاده سازی فیلترینگ سازمانی

 مشاوره و پیاده سازی مدل های مختلف NAT و NAT mapping  مشاوره و پیاده سازی IP v4/v6 Gateway

تنظیمات پیشرفته (CGNAT)

 (PEM (Policy Enforcement Manager مشاوره و پیاده سازی همراه با

 مشاوره و پیاده سازی فایروالینگ شبکه  طراحی زون بندی و DMZ شبکه

تنظیمات پیشرفته (AFM)

 مشاوره و پیاده سازی IPS

 مشاوره و پیاده سازی تشخیص و جلوگیری از DoS/DDoS

 مشاوره و پیاده سازی در خصوص Deployment و جایگیری در شبکه

 Active-Active و Active-Standby به صورت های HA مشاوره و پیاده سازی

تنظیمات پیشرفته (LTM)

 مشاوره و پیاده سازی (Load Balancing)

 مشاوره و پیاده سازی راهکارهای محافظت از زیرساخت DNS سازمان  مشاوره و پیاده سازی DNS Caching و Optimize کردن پاسخ دهی به ریکوئست های DNS

تنظیمات پیشرفته (GTM یا DNS)

 مشاوره و پیاده سازی DNS Security

 مشاوره و پیادهسازی تقسیمبندی ترافیک ها بر اساس آیپی آدرس کاربران

 مشاوه وپیاده سازی تقسیم ترافیک بین دیتاسنتر های مختلف

ویژگی های متمایز شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا

  • اجرای پروژه های مختلفی با سازمان‌های دولتی، اپراتورها، بانک ها، شرکت‌های (PSP)، شرکت‌های (ISP) و شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک
  • تنها شرکت ارائه دهنده راهکار ارزان قیمت تامین لایسنس تجهیزات BIG-IP
  • آشنایی کامل با الزامات و دغدغه‌های تجاری و فنی سازمان های دولتی و بانک‌ها
  • رزومه کامل پیاده سازی موفق راهکارهای امنیتی در حوزه دولتی، بانکی و شبکه پرداخت
  • امکان تأمین تجهیزات و لایسنس‌های اصلی سیسکو به همراه گارانتی و پشتیبانی فنی
  • دارای اکانت رسمی شرکت F5 جهت دسترسی به:
  • مستندات نصب، راه اندازی و راهبری محصولات
  • دریافت فایل های بروزرسانی و ارتقا به نسخ جدید
  • دارای تیم فنی متخصص و مجرب و دارای گواهینامه های رسمی بین المللی
  • دارای سوابق متعدد مشاوره، تامین محصول، پیاده سازی و نگهداری
  • امکان برگزاری دوره های آموزشی BIG-IP مطابق سرفصل‌های رسمی شرکت F5
  • دارای شبکه گسترده تامین کنندگان در تمام نقاط جهان به صورت شخص و شرکت
  • دارای گواهی امنیتی افتا و پدافند و عضو شورای عالی انفورماتیک
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Golicense
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.